اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / دانشگاه آزاد دانشجويان دكتري مالزي را بورسيه مي‌كند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه آزاد دانشجويان دكتري مالزي را بورسيه مي‌كند

جاسبي گفت: دانشگاه آزاد دانشجويان ايراني مشغول به تحصيل در دانشگاه‌هاي مالزي در مقطع دكتري را در رشته‌هايي كه مورد نياز اين دانشگاه است، بورسيه مي‌كند. به گزارش سرويس دانشگاه خبرگزاري فارس، عبدالله جاسبي رئيس دانشگاه آزاد كه به منظور امضاي تفاهم‌نامه همكاري‌هاي علمي و پژوهشي با دانشگاه نيلاي مالزي به اين كشور سفر كرده است، در جمع دبيران انجمن‌هاي دانشجويان ايراني مقيم مالزي، گفت: دانشگاه آزاد به بسياري از اهداف دست يافته است، اما در بخش هيات علمي با مشكلاتي مواجه است و بر اين اساس قصد دارد نيروي متخصص خود را براي عضويت در هيات علمي تامين كند.

وي تصريح كرد: برنامه دانشگاه آزاد اسلامي اين است كه در سال 1404 اين دانشگاه 108 هزار عضو هيات علمي داشته باشد، اكنون 25 هزار هيات علمي داريم و سالانه نزديك به 7 هزار نفر نيز بايد استخدام كنيم.

جاسبي گفت: آن دسته از دانشجويان ايراني دانشگاه‌هاي مالزي در مقطع دكترا كه رشته‌هايشان مورد نياز دانشگاه آزاد اسلامي است و مايلند با واحدهايي از دانشگاه آزاد كه از سوي اين دانشگاه تعيين مي‌شود همكاري كنند، بدون هيچ محدوديتي بورسيه مي‌شوند.

تاریخ خبر شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹