اخبار / دانشگاهی / جزییات پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزییات پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، دکتر محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش بهمن ماه ۱۴۰۲ در بیش از ۱۷۰۰ کدرشته محل امکان پذیر بوده و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

<>وی اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو با توجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور و رفع معضل بیکاری به عنوان یک چالش ملی، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت در ۳۰ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته کرده است.

<>معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کنند و نیز ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

<>فتحیان اظهار داشت: دا. طلبان می‌توانند جهت ثبت نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر به پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲