اخبار / خبر دانشگاه ها / جزئیات تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به برترینهای کنکور- دریافت ماهیانه 100 هزار تومانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به برترینهای کنکور- دریافت ماهیانه 100 هزار تومانی

ائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تسهیلات این بنیاد به برترینهای کنکور 92 خبر داد.
سعید سهراب پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اضافه کرد: بنیاد ملی نخبگان مثل همیشه به 150 نفر نخست گروه علوم ریاضی و فنی، 100 نفر نخست گروه علوم تجربی و 100 نفر نخست گروه علوم انسانی تمام تسهیلات نخبگان را ارائه می دهد.
وی درباره این تسهیلات، گفت: به تمام این افراد در مقطع لیسانس، ماهانه مبلغ 100 هزار تومان اختصاص می یابد، همچنین اعزام به حج عمره، تسهیلات سربازی، دریافت ودیعه مسکن در صورت متاهل بودن از دیگر تسهیلات بنیاد به برترینهای کنکور 92 است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه برترینهای کنکور 92 از اول مهرماه 92 می توانند با مراجعه به بنیاد ملی نخبگان برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند، اظهار داشت: به محض دریافت اطلاعات این دانشجویان، تسهیلات اعلام شده در اختیارشان قرار می گیرد.
سهراب پور خاطرنشان کرد: به علت کمبود بودجه امکان افزایش ماهیانه این دانشجویان وجود ندارد اما در سالهای آینده، این رقم افزایش می یابد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲