اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد امروز در مجلس بررسی می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد امروز در مجلس بررسی می شود

رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار امروز یکشنبه مجلس قرار دارد. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه دستور کار جلسه امروز را قرائت کرد. طبق اعلام هیئت رئیسه بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی و بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 1389 کل کشور در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.
  همچنین بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در مورد بررسی ریشه ها و پیامدهای بی ثباتی نرخ ارز و ارائه راهکارهای مقابله با آن در قالب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و رسیدگی به چند گزارش دیگر از طرح ها و لوایح در دستور کار مجلس است که امروز مورد رسیدگی قرار می گیرد.
  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف قراردادهای تامین نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی اولین دستور کار جلسه روز یکشنبه مجلس پس از یک هفته تعطیلی بود.   یک فوریت این طرح در جلسه 8 مرداد سال 91 به تصویب مجلس رسیده است.
 
طرح سئوال از رئیس جمهور نیز امروز در مجلس اعلام وصول شد.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱