اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع -ارتباط دختر و پسر- به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع -ارتباط دختر و پسر-

خبرگزاری فارس: کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع بررسی چگونگی روابط دختر و پسر در مراکز دانشگاه‌ علمی کاربردی برگزار می‌شود. خبرگزاری فارس: برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع "ارتباط دختر و پسر" به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معاونت تحلیل و بررسی مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران کرسی آزاداندیشی در مرکز شماره شش علمی کاربردی فرهنگ و هنر و گسترش انفورماتیک این دانشگاه برگزار می‌‌کند.

در این کرسی آزاداندیشی که با موضوع روابط دختر و پسر در ۷ و ۱۰ دی‌ماه برگزار می‌شود، بستر مطرح کردن سؤالات موافق و مخالف در این کرسی‌ها کاملاً آزاد بوده و هیچ گزینشی در انتخاب افراد و سؤالات انجام نخواهد گرفت.

مسئول مرکز بسیج دانشجویی استان تهران بهترین بستر حمایت و توسعه فعالیت‌های بسیج دانشجویی را شورای فرهنگی دانشگاه عنوان و تشکیل به موقع و مستمر جلسات این شورا به منظور هدف‌گذاری و تعیین سیاست‌های کلان برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را خواستار شد.

هدایتی در پایان ضمن دعوت از کلیه دانشجویان برای شرکت در این کرسی‌ها از همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پشتیبانی برگزاری این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

تاریخ خبر شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۰