اخبار / دانشگاه پیام نور / انتشار آنلاین اخبار ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار آنلاین اخبار ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از انتشار آ‌نلاین اخبار ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه خبر داد.
اصغر حاج علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از چند ماه قبل برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور در استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور مسئولان دانشگاه وظایف کمیته‌های مختلف مشخص شده است، تصریح کرد: از آنجایی که اطلاع‌رسانی یکی از موضوعات مهم در برگزاری هر رویداد به ویژه مسابقات ورزشی محسوب می‌شود، از همین رو در این دوره از المپیاد نیز کمیته ویژه‌ای به عنوان کمیته روابط عمومی با وظایف مشخص تشکیل شده است.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با بیان اینکه کمیته روابط عمومی در این المپیاد وظایف مختلفی را به عهده دارد، اضافه کرد: از مهم‌ترین وظایف این کمیته انتشار به‌روز و آنلاین نتایج مسابقات در سایت ویژه المپیاد است.
وی همچنین از انتشار هفت ویژه‌نامه در جریان برگزاری این المپیاد خبر داد و گفت: این نشریه با همکاری و همیاری دانشجویان دانشگاه به چاپ می‌رسد.
حاج‌علی اکبری در ادامه به سایر اقدامات کمیته روابط عمومی در جریان این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: تهیه عکس و فیلم از جریان مسابقات، انجام مصاحبه با مسئولین برگزاری، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده و درج در بولتن، جمع‌آوری همه گزارش‌های روزانه و پایانی و سازماندهی، تهیه و ارائه روزنامه‌های کثیرالانتشار برای استفاده شرکت کنندگان از اخبار و اطلاعات نیز از سایر فعالیت‌هایی است که کمیته روابط عمومی انجام می‌دهد.
گفتنی است، ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر پیام‌نور 24 تا 31 مردادماه با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲