اخبار / دانشگاهی / امکان تغییر رشته ذخیره پزشکی تا ۱۵آبان فراهم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان تغییر رشته ذخیره پزشکی تا ۱۵آبان فراهم شد

دانشجویان پذیرفته‌شده ذخیره گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند تا ۱۵ آبان‌ماه درخواست تغییر رشته یا انتقالی خود را به دانشگاه ارائه دهند. <>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو اطلاعیه شماره ۲ مرکز سنجش و پذیرش درباره آن‌دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در ۱۱ مهر‌ماه که در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم شماره ۱۵ اقدام کرده‌اند و برای پذیرش قطعی در یکی از اعلام نتایج مراحل قبل امکان شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت این مرحله از آنها سلب شده است، می‌توانند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود اقدام کنند.

<>بر این اساس همه پذیرفته‌شدگان اعلام نتایج ۲۵ شهریور‌ماه و ۲۳ مهر‌ماه در صورت عدم ثبت‌نام و اشتغال به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باید برای استفاده از تسهیلات تغییر رشته یا انتقال حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۵ آبان‌ماه به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کنند.

<>کسب حد نصاب نمره توسط دانشجو از جمله شرایط لازم برای استفاده از این تسهیلات خواهد بود و داوطلبانی که در مهلت مقرر اقدام نکنند امکان استفاده از این تسهیلات را تحت هیچ شرایطی نخواهند داشت.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷