اخبار / دانشگاهی / امکان انتخاب رشته مجدد کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان انتخاب رشته مجدد کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری متقاضی تحصیل در این دانشگاه در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه فراهم شده است.

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: باتوجه به تغییراتی که در برخی ظرفیت های پذیرش رشته های پزشکی ایجاد شده است بنابراین امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در این دانشگاه فراهم شده است.<>وی افزود: این مهلت مجدد برای رشته های پزشکی و غیر پزشکی خواهد بود.

<>معاون آموشی دانشگاه آزاد عنوان کرد: باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت و به دلیل تغییر افزایش ظرفیت برخی رشته های پزشکی و پذیرش برخی رشته ها برای بهمن ماه مهلت مجدد انتخاب رشته این دانشگاه در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه فراهم شده است.

<>رهایی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد زیادی از داوطلبان کنکور اعلام کردند که نتوانستند در انتخاب رشته این دانشگاه ثبت نام کنند بنابراین این مهلت مجدد تعیین شده است.

<>وی با اشاره به اطلاعیه وزارت علوم درخصوص تایید ۴ هزار و ۵۵۲ رشته محل کارشناسی این دانشگاه گفت: مجموع رشته های کارشناسی این دانشگاه با تفاوت عدد بسیار ناچیزی معادل رشته های فعال دانشگاه است بنابراین اختلافی درخصوص رشته محل های کاردانی و کارشناسی با وزارت علوم نداریم.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناشی
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶