اخبار / دانشگاهی / امکان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در کاردانی، کارشناسی و ارشد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در کاردانی، کارشناسی و ارشد

<>امیررضا شاهانی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: داوطلبان که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام می‌کنند نباید هزینه‌ای برای علاقه‌مندی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت کنند، ولی پس از قبولی و در صورت انتخاب رشته در دانشگاه‌ آزاد اسلامی باید کارت اعتباری تهیه شود. 

وی ادامه داد: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد در دوره کارشناسی ارشد فعلا ثبت‌نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهند، اگر آزمون‌های دانشگاه آزاد از سراسری جدا شد اطلاعیه جداگانه می‌دهیم و زمان ثبت‌نام دوباره در نظر خواهیم گرفت.

<>رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد اگر مرکز آزمون دانشگاه آزاد امسال احیا و آزمون‌های تفکیک شد که حتما امکان ثبت‌نام در آزمون‌های دانشگاه آزاد امسال فراهم می‌شود وگرنه به سال آینده موکول خواهد شد.

<>شاهانی همچنین درباره تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد گفت: پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت بهمن‌ خواهد بود به همین دلیل زمان انتخاب رشته را در دی‌ خواهیم گذاشت تا امکان ثبت‌نام در ترم بهمن وجود داشته باشد. در هر سه دوره کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های باآزمون و بدون آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

<>او درباره افزایش رشته‌های بدون آزمون در مرحله تکمیل ظرفیت گفت: پیشنهاد افزایش رشته‌های بدون آزمون به دکتر رهبر ارائه شده است ایشان هم استقبال کردند، پس از نهایی شدن این پیشنهاد حتما جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶