اخبار / دانشگاهی / اعلام تعداد سؤالات تخصصی رشته‌های مختلف آزمون دکتری ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام تعداد سؤالات تخصصی رشته‌های مختلف آزمون دکتری ۹۶

<>تعداد سؤالات دروس تخصصی و مدت زمان پاسخگویی به آن ها در آزمون دکتری ۱۳۹۶ هر یک از رشته‌های امتحانی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در جلسه آزمون به کلیه داوطلبان دو بسته نایلونی داده خواهد شد که بسته اول حاوی سوالات دروس اختصاصی (دفترچه شماره ۱) همراه با پاسخنامه آزمون و بسته دوم حاوی سوالات آزمون دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی (دفترچه شماره ۲) می باشد که داوطلبان می بایست نسبت به پاسخگویی به سوالات هریک از دفترچه های مذکور در همان پاسخنامه اقدام نمایند.

آزمون اختصاصی: تعداد سوالات دروس اختصاصی مندرج در دفترچه شماره یک آزمون مربوط به هریک از کدرشته های امتحانی و زمان
پاسخگویی به آن ها به شرح جدول ذیل می باشد:

<>

نکته مهم: کلیه دفترچه های سوال آزمون داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج گردیده است. این دفترچه ها دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A ،B ،C ،D ،E و F تقسیم می گردند. پاسخنامه و دفترچه سوالات دروس اختصاصی در یک بسته نایلونی تحویل داوطلبان خواهد شد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵