اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام ارشد رشته‌های گروه پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام ارشد رشته‌های گروه پزشکی

<>رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 94 وزارت بهداشت (سال تحصیلی 95-94) از امروز، اول بهمن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

<>

<>دکتر پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،افزود: به داوطلبان توصیه می شود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی که از هفته گذشته روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته را به دقت مطالعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

<>

<>وی در مورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: این آزمون در صبح و عصر 31 اردیبهشت و اول خرداد 94 برگزار خواهد شد و تفاوت مهم آن با آزمون‌های سال گذشته در این است که برخی از داوطلبان با توجه به مدرک لیسانس می‌توانند در دو رشته متفاوت شرکت کنند.

<>

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مورد هزینه شرکت در این آزمون نیز گفت: افرادی که در دو رشته شرکت می‌کنند باید هزینه هر دو رشته را پرداخت کنند. هزینه آزمون‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت توسط هیئت دولت تعیین می‌شود و بر اساس تصمیم هیئت دولت هزینه ثبت نام در این آزمون 25 هزار تومان اعلام شده است که باید از طریق اینترنتی پرداخت شود.

<>

<>اعلام نتایج نهایی آزمون دکترای علوم پزشکی

<>

<>دکتر پورکاظمی در ادامه از اعلام نتایج نهایی آزمون دکترای علوم پزشکی گفت: نتایج نهایی آزمون دکترای علوم پزشکی در تاریخ چهارم بهمن ماه اعلام می شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳