اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی آزمون سراسری آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی آزمون سراسری آزاد

<>ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری از امروز آغاز می شود.

<>

<>به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دومین مرحله تکمیل ظرفیت گروه علوم پزشکی آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 93 از امروز ساعت 14 امروز چهارشنبه 24 دی ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت .

<>

<>علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت WWW.AZMOON.ORG بیست رشته محل را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند .

<>

<>وی خاطر نشان کرد: داوطلبان باید در همان مجموعه ای که در آزمون شرکت کرده اند، انتخاب رشته کنند.

<>

<>معاون سنجش و پذیرش در مورد زمان اعلام نتایج گفت: بعد از پایان ثبت نام، اعلام نتایج در بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.

<>

<>

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته آغاز می شود <>

<>علوی فاضل گفت: ثبت نام برای مرحله سوم تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 از ساعت 14 امروز چهارشنبه 24 دی ماه آغاز خواهد شد و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

<>

<>وی در ادامه گفت: داوطلبان می توانند با انتخاب 20 رشته محل در سایت WWW.AZMOON.ORGنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

<>

<>به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش، علوی فاضل در پایان گفت: داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی می توانند به سایت WWW.AZMOON.ORG و ورود به قسمت پرسش و پاسخ ، از نظرات کارشناسان بهره مند شوند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳