اخبار / استخدامی / آغاز بررسی مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی از ۱۷ دیماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز بررسی مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی از ۱۷ دیماه

<>به گزارش خبرنگار مهر، سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد آن دسته از داوطلبانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ شرکت کرده اند می توانند نتایج اولیه آزمون را  بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفته، مشاهده کنند.

<>نتایج اولیه آزمون داوطلبان متقاضی دستگاه های اجرایی کشور شامل ۲۰ دستگاه اجرایی است.

<>داوطلبان هریک از دستگاه های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی در تاریخ ۱۷ دی ماه به آدرس سایت دستگاه مورد نظر که در اطلاعیه درج شده است اقدام کنند.

<>پس از بررسی مدارک از بین داوطلبان واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه به هریک از دستگاه های اجرایی معرفی خواهند شد.

<>داوطلبان متقاضی جذب و استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز می توانند نتایج اولیه آزمون خود را در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

<>دستگاه های اجرایی شامل دستگاه های زیر هستند:

<>شرکت سهامی بیمه ایران

<>مرکز آموزش مدیریت دولتی

<>سازمان برنامه و بودجه کشور

<>سازمان امور عشایر ایران

<>سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور

<>وزارت نیرو

<>وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

<>وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

<>وزارت جهاد کشاورزی   

<>سازمان اداری و استخدامی کشور  

<>مرکز آمار ایران   

<>سازمان ملی بهره وری ایران   

<>سازمان نقشه برداری کشور  

<>سازمان ثبت احوال کشور   

<>سازمان دامپزشکی کشور   

<>سازمان امور اراضی کشور   

<>سازمان هواشناسی کشور 

<>سازمان زندانها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور

<>شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

<>شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران

<>وزارت آموزش و پرورش شامل ادارات کل آموزش و پرورش استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، شهر تهران، شهرستان های تهران، استان های فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸