اخبار / دانشگاهی / آغاز بازنگری دروس دانشگاه آزاد / اولویت با مقاطع تحصیلات تکمیلی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اولویت با مقاطع تحصیلات تکمیلی

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه فرآیند بازنگری سرفصل دروس این دانشگاه آغاز شده است، گفت: پیش بینی می کنیم طی یک سال آینده بخش عمده ای از سرفصل های دانشگاه بازنگری شوند.

فرهــاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازنگـــری تمام سرفصل های رشتـــه ها و گــرایش های موجود در دانشگاه ها بــرنامه بلند مدت وزارت علوم است بنابراین دانشگاه آزاد نیز فرآیند بازنگری دروس دانشگاهی را آغاز کرده است.

وی افزود: سرفصل برخی از دروس این دانشگاه به خصوص در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مربوط به سال های ۶۷ و ۶۸ است که اولویت بازنگری سرفصل دروس با این نوع رشته ها خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد دارای شورای برنامه ریزی درسی است و بازنگری، ایجاد رشته و تغییر در رشته های دانشگاهی با نظر این شورا و تصویب وزارت علوم انجام می شود.

حسین زاده لطفی تاکید کرد: از واحدهای دانشگاهی که دارای سرفصل های قدیمی در رشته های مختلف هستند درخواست کردیم تا در فرآیند بازنگری به دانشگاه کمک کنند و از اساتید دانشگاه درخواست کردیم تا با توجه به نیازهای کشور سرفصل دروسی که نیاز به بازنگری دارند را شناسایی و به سازمان مرکزی دانشگاه اعلام کنند.

وی با اشاره به تغییرات آیین نامه دوره دکتری از سوی وزارت علوم گفت: براساس این تغییرات سقف دروس نظری در این مقطع به ۱۸ واحد رسیده است که براین اساس لازم است برخی از سرفصل دروس دانشگاهی بازنگری شوند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴