اخبار / دانشگاهی / آزمون زبان انگلیسی پیشرفته پنجشنبه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته پنجشنبه برگزار می شود

صد و پانزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۵ در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، . برگ راهنما و کارت شرکت در صد و پانزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۱۷) بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند. <>هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی، اصل شناسنامه یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

<>چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

<>باجه رفع نقص کارت در دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های ۱۵ و ۱۶ مستقر است.

<>داوطلبان لازم است لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک‌ دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و یا هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ کنند.

<>به‌ همراه داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵