اخبار / دانشگاهی / آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴ تیر برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴ تیر برگزار می شود

<>سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی بعدازظهر پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

<>به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ۱۴:۳۰ (دو نیم بعدازظهر) بعدازظهر پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، زنجان، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می شود.

<>کارت ورود به جلسه آزمون از عصر امروز دوشنبه ١١ تیر ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است.

<>در سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ١٣٩٧ تعداد ۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱ هزار و ۳۶۳ داوطلب زن و ۸۶۵ داوطلب مرد هستند.

<>میزان بودجه بندی سئوالات آزمون دستیاری دندانپزشکی، ضرایب دروس و نیز تراز نمرات آزمون سال ۹۷ بر اساس مصوبات سی و پنجمین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی است.

<>در مجموع ۲۵۰ سوال طرح شده است که ۳۰ سئوال از درس پروتزهای دندانی، ۲۰ سئوال از هر یک از دروس آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پریودانتیکس، بیماری های دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت و زبان انگلیسی و ۱۰ سوال از دروس دندانپزشکی جامعه نگر و مواد دندانی است.

<>ضریب دروس در هر رشته انتخابی نیز در اطلاعیه ثبت نام اعلام شده است. در استخراج نتایج از روش تراز نمرات استفاده خواهد شد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷