اخبار / علمی، پژوهشی / آخرین وضعیت آیین نامه های حمایت از نخبگان حوزوی و هنری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین وضعیت آیین نامه های حمایت از نخبگان حوزوی و هنری

رئیس بنیاد ملی نخبگان آخرین وضعیت آیین نامه های حمایت از نخبگان حوزوی و هنری را تشریح کرد و گفت: نیمه دوم سال 91 اولین گروه از نخبگان هنری شامل استعدادهای برتر و پیشکسوتان اعمال خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر،‌ نسرین سلطانخواه گفت: برای تدوین آیین‌نامه حمایت از نخبگان حوزوی باید جلساتی با شورای مدیریت حوزه قم برگزار کنیم و باید این آیین‌نامه با مشارکت این شورا تهیه شود. وی اظهار داشت: هنوز آئین‌نامه نخبگان حوزوی در شورای مدیریت حوزه نهایی نشده است.  رئیس بنیاد ملی نخبگان در مورد طرح حمایت از نخبگان هنری اظهار داشت: آئین‌نامه این طرح ارائه شده و اولین نشست که قرار است در آن نهایی شده و به رای و نظر نخبگان گذاشته شود، اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد و در نیمه دوم سال 91 اولین گروه از نخبگان هنری شامل استعدادهای برتر و پیشکسوتان اعمال خواهد شد.
 
وی با اشاره به آئین‌نامه نخبگان قرآنی نیز تصریح کرد: این آئین‌نامه جاری بوده و بر تعداد نخبگان قرآنی ما همچنان اضافه خواهد شد اما قرار است تا آخر سال بازنگری بر روی آئین‌نامه نهایی شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱