اخبار / استخدامی / فراخوان ثبت‌نام الکترونیکی از متقاضیان تأسیس مراکز خدمات بهزیستی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فراخوان ثبت‌نام الکترونیکی از متقاضیان تأسیس مراکز خدمات بهزیستی

<>ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان حقیقی و حقوقی تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) از ۲۲ اردیبهشت (به مدت ۱۵ روز) آغاز شده است.

<>به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تأثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی، منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه است.

<>در گام دوم انقلاب و با گذشت بیش از ۴۰ سال از تشکیل سازمان بهزیستی کشور و گسترش مأموریت‌ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از این سازمان، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی، به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

<>در چنین شرایطی، طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه‌ای از خدمات را فراهم کند و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

<>به همین منظور به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه شماره ۹۰۰/۹۸/۱۲۹۳۰۶ صدور مجوز برای تأسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

<>متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور درخواست خود را برای صدور مجوز تأسیس این مراکز ثبت کنند.

<>جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی


<>

تاریخ خبر شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹