اخبار / استخدامی / شروع ثبت نام مجدد آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شروع ثبت نام مجدد آزمون استخدام شرکت برق و صنعت رایان

<>شركت برق و صنعت رايان در راستای تكميل كادر نيروی انسانی مورد نياز خود، جهت قراردادهای بهره برداری تعداد 18 نفر از آقايان در رشته هاي شغلی سيمبان، سيمبان راننده و راننده پايه یک در استان خراسان جنوبی از طريق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزينش، به ترتيب از بالاترين نمره به صورت قرارداد موقت كارگری با شرايط به شرح ذيل جذب مي نمايد


مهلت ثبت نام تا 31 تیر 99 می باشد.

<>
> شرايط عمومی

<>1- داشتن تابعيت جمهوري اسلامي ايران

<>2- التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه

<>3- انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني دائم. (ملاك عمل براي محاسبه تاريخ كارت پايان خدمت زمان برگزاري آزمون 1399/05/31 مي باشد)

<>تبصره: تحت هيچ شرايطي كارت معافيت پزشكي مورد قبول نمي باشد.

<>4- عدم اعتياد به مواد مخدر، روان گردان ها، دخانيات و مشروبات الكلي.

<>5- نداشتن سابقه محكوميت كيفري و ارائه گواهي عدم سوء پيشينه.

<>6- داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي وظايف محوله.

<>7- دارا بودن شرايط احراز شغل بر اساس آگهي.

<>8- نداشتن منع قانوني براي جذب و عدم تعهد خدمتي به ديگر سازمان ها و شركت هاي دولتي يا خصوصي.

<>9- احراز صلاحيت مورد نظر و تأييد گزينش شركت، پس از قبولي در آزمون كتبي و مصاحبه.

<>
> شرايط اختصاصی

<>1- داشتن مدرك تحصيلي مطابق جدول پيوست الزامي مي باشد.

<>تذكر : ملاك عمل براي محاسبه تاريخ گواهي فراغت از تحصيل زمان برگزاري آزمون (1399/05/31) مي باشد و ملاک فراغت از تحصيل، تاريخ مندرج در گواهينامه موقت يا دانشنامه مي باشد.

<>2- وزن متناسب و برخورداري از سلامت جسماني و رواني، قدرت تحرک و توانايي انجام وظيفه و عدم استعمال دخانيات براي كليه مشاغل

<>3- نداشتن مشكل بينايي، شنوايي، لكنت زبان، بيماري هاي خاص و يا حوادثي كه منجر به استفاده از پلاتين در اعضاي بدن شده باشد براي كليه مشاغل.

<>4- داشتن شرايط سني در هنگام برگزاري آزمون مورخ 1399/05/31 به شرح ذيل:

<>4-1- حداكثر 28 سال تمام براي تمامي مشاغل (متولدين 1371/05/31 به بعد)

<>4-2- مدت انجام خدمت سربازي و يا سابقه كار مرتبط همراه با پرداخت حق بيمه سازمان تأمين اجتماعي (حداكثر 3 سال) به سقف سني افزوده خواهد شد.

<>5 -پذيرفته شدگان داراي سابقه كار مرتبط، در شرايط برابر داراي اولويت مي باشند.

<>6- بومي بودن در استان خراسان جنوبي الزامي مي باشد (افرادي كه بومي شهرستان محل خدمت باشند در اولويت خواهند بود).

<>توضيح: بومي به فردي اطلاق مي شود كه حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشد:

<>6-1- محل تولد داوطلب يا همسر وي، استان خراسان جنوبي باشد.

<>6-2- حداقل چهار سال از سنوات تحصيلي داوطلب (ابتدايي ، راهنمايي و يا دبيرستان) به صورت متوالي يا متناوب در استان خراسان جنوبي طي شده باشد.

<>7- انتخاب پذيرفته شدگان آزمون براي انجام مصاحبه تخصصي حداكثر به ميزان 2 برابر ظرفيت مورد نياز ، از ميان افراد حائز شرايط كه به ترتيب بالاترين نمره آزمون كتبي را كسب كرده باشند، انجام خواهد شد.

<>8- انتخاب نهايي پذيرفته شدگان پس از قبولي در آزمون از طريق مصاحبه و گزينش ميسر خواهد بود، لذا قبولي در آزمون كتبي، به منزله پذيرش قطعي فرد تلقي نخواهد شد.

<>9- از پذيرفته شدگان تعهدي مبني بر خدمت در محل مورد نظر و يا بكارگيري در ديگر نقاط تحت پوشش حوزه عملياتي شركت با اختيارات شركت، اخذ خواهد گرديد.

<>10- مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و يا اعلام مدارك به صورت ناقص،بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب نيرو (شامل آزمون ، مصاحبه و جذب) محرز شود كه داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي مي باشد، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و حتي در صورت عقد قراداد، قراداد مزبور لغو و خسارات مربوطه اخذ خواهد گرديد.

<>
> مواد آزمون

<>1- سؤالات آزمون در يك دفترچه شامل سؤالات عمومي طراحي گرديده و مواد (دروس) رشته شغلي و جزئيات مربوط در جدول نياز هاي جذب نيرو در پايان آگهي درج شده است.

<>2- آزمون داراي نمره منفي بوده، هر پاسخ صحيح يك نمره و به هر پاسخ غلط يك سوم نمره منفي تعلق مي گيرد.


<>> چگونگی ثبت نام

<>1- داوطلبان گرامي پس از مطالعه دقيق شرايط مندرج در اين دفترچه مي توانند از ساعت 8 صبح روز 99/04/23 حداكثر تا ساعت 24 روز 99/04/31 از طريق سايت اينترنتي مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خراسان اقدام به ثبت نام در آزمون نمايند.

<>2- داوطلبان مي بايست مبلغ 500،000 ريال (پانصد هزار ريال) را به عنوان هزينه شركت در آزمون از طريق درگاه اينترنتي موجود در صفحه ثبت نام (سامانه خريد كارت ثبت نام) و با استفاده از كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم كارت و كد cvv2 پرداخت نمايند.

<>
> راهنمای ثبت نام

<>1- داوطلبان پس از ورود به سايت آزمون، ابتدا بايد اقدام به خريد كارت ثبت نام از طريق سامانه مربوط نمايند و پس از خريد كارت، با توجه به شماره ي سريال 14 رقمي كه در اختيارشان قرار مي گيرد، اقدام به ثبت نام نمايند.

<>2- از تايپ لاتين اطلاعات خودداري نماييد.

<>3- هنگام درج اطلاعات، كليد (Lock Caps) صفحه كليد خاموش باشد.

<>4- از زدن كليد (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداري نموده و براي جداكردن كلمات از يك ديگر، از كليد فاصله (Space) استفاده نماييد.

<>5- تكميل اطلاعات كليه فيلد ها الزامي است.

<>6- كد ملي خود را به صورت كامل (بادرج صفر) و بدون خط تيره وارد نماييد.

<>7- براي الصاق عكس، از فايل اسكن شده عكس پرسنلي 4×3 (تمام رخ ، زمينه روشن و جديد)، با فرمت JPG و با حجم حداكثر 40 كيلو بايت استفاده نماييد.

<>8- در انتهاي فرم ثبت نام، فيلد مربوط به شماره بازيابي كه از نوع عددي و 5 رقمي مي باشد را به دلخواه تكميل و آن را يادداشت نماييد. در صورت فراموش كردن شماره رهگيري ثبت نام، با استفاده از اين شماره به همراه كد ملي و شماره شناسنامه مي توانيد شماره رهگيري خود را بازيابي نماييد لذا تا پايان مراحل آزمون از اين شماره كاملاً مراقبت نماييد.

<>10 -پس از تكميل نمودن اطلاعات، شماره رهگيري ارائه شده را يادداشت نماييد. ضمناً امكان چاپ اطلاعات وجود دارد.

<>
> توزيع كارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون

<>1- ارائه كارت ورود به جلسه آزمون به صورت اينترنتي و از طريق سايت ثبت نام اعلامي از تاريخ 99/05/28 لغايت 99/05/30 انجام خواهد پذيرفت.

<>2 -آزمون در روز پنجشنبه مورخ 1399/05/31برگزار خواهد شد؛ ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روي كارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گرديد.

<>3 -ارائه كارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روي كاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامي است؛ بديهي است در غير اين صورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگيري به عمل خواهد آمد.

<>
> ساير نكات

<>1- آزمون مذكور مختص آقايان مي باشد.

<>2- پذيرفته شدگان نهايي با تشخيص شركت، ملزم به گذراندن دوره هاي آموزشي مورد نياز و با هزينه شركت خواهند بود، بديهي است هزينه هاي مربوط در صورت انصراف پذيرفته شده پس از حضور در دوره هاي آموزشي عيناً اخذ خواهد شد.

<>3- نتايج آزمون تا يكسال معتبر بوده و دعوت به كار پذيرفته شدگان نهايي بر اساس اولويت خواهد بود.

<>4- ارائه تعهد ثبتي مبني بر خدمت در هر محل ديگر مورد نياز با صلاحديد شركت.

<>5- دارندگان مدرك تحصيلي معادل ، تحت هيچ شرايطي مجاز به ثبت نام در آزمون نمي باشند.

<>6- در اين آزمون، هر داوطلب مي تواند صرفاً براي يك كد شغلي ثبت نام نمايند.

<>7- قبولي در آزمون كتبي به منزله پذيرش و جذب نبوده، بلكه موكول به موفقيت داوطلبان در مراحل بعدي شامل مصاحبه، گزينش، معاينات پزشكي و اخذ عدم سوء پيشينه از مراكز ذيصلاح مي باشد و با پذيرفته شدگان نهايي، پس از ارائه مدارك در مهلت مقرر، قراداد موقت كار توسط شركت مذكور مطابق قانون كار و مقررات ذيربط منعقد خواهد شد.

<>8- عدم ارائه مدارك توسط پذيرفته شدگان نهايي در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقي و شركت نسبت به جايگزيني آن ها از محل نيروهاي ذخيره اقدام نموده و اعتراضات بعدي مسموع نخواهد بود.

<>9- در صورت وجود هرگونه ابهام با شماره 32213110–056 تماس حاصل نماييد.

جدول شماره يک: عناوين شغل و محل خدمت ردیف  عنوان شغل  محل خدمت  تعداد  نام شركت  جنسیت 1 سيمبان، سيمبان راننده، راننده پايه يک شهرستان های استان خراسان جنوبي 18 شركت برق و صنعت رايان مرد <>.

جدول شماره 2: مواد آزمون رديف رشته شغلي رشته تحصيلي و گرایش دروس عمومي تعداد سؤال ضریب 1 سيمبان ، سيمبان راننده و راننده پايه يك * ديپلم رشته هاي : رياضي ، تجربي و شاخه هاي فني و حرفه اي و كاردانش ادبيات فارسي و آيين نگارش 10 1 معارف اسلامي 10 1 زبان انگليسي عمومي 10 1 رياضي 15 1 اطلاعات عمومي ، دانش اجتماعي و حقوق اساسي 15 1 توانمندي هاي ذهني 15 2 جمع 75 ——– <>* لازم به توضيح است داوطلباني كه داراي گواهينامه آموزش سيمباني و برق صنعتي از سازمان فني و حرفه اي باشند، در اولويت خواهند بود.

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹