اخبار / دانشگاهی / زمان پذیرش دوره کارشناسی حرفه‌ای مدیریت خانواده دانشگاه جامع اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان پذیرش دوره کارشناسی حرفه‌ای مدیریت خانواده دانشگاه جامع اعلام شد

پذیرش دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) علمی ـ کاربردی غیرحضوری نیم سال اول ۹۳-۹۲ در رشته «مدیریت خانواده» در سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۵ آذرماه سال جاری آغاز و تا روز دوشنبه ۱۱ آذرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، پذیرش دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) علمی کاربردی غیرحضوری نیم سال اول 93-1392 در رشته «مدیریت خانواده» در سراسر کشور از روز سه شنبه 5 آذرماه سال جاری آغاز و تا روز دوشنبه11 آذرماه ادامه خواهد داشت.
بنابراین گزارش متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) هستند،می‌توانند در زمان اعلام شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (مندرج در سامانه ساتب به آدرس: http://sateb.uast.ac.ir )، مدارک و اطلاعات مورد نیاز را فراهم و از طریق سامانه اداره کل سنجش و آزمون به نشانی: http://azmoon.uast.ac.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است پرداخت هزینه‌ها و شهریه‌های دوره فوق الذکر به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
ضمنا وجه ثبت‌نام در این دوره 120 هزار (یکصدو بیست هزار) ریال است.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۲