اخبار / استخدامی / زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

<>معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود و کلیه مراحل آزمون طبق برنامه زمان بندی، در حال انجام است.

<>به گزارش ایسنا، سید کامل تقوی نژاد با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای تصدی ۳۸ هزار و ۹۵۳ پست در آزمون بهمن ماه، ۲۱۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند به عبارت دیگر از هر ۵ نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می شود. در مشاغل درمانی که قرار است ۱۹ هزار و ۲۳۹ نفر استخدام شوند، ۷۸ هزار نفر و ۵۰۰ ثبت نام کرده اند.

<> معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در بخش فوریت های پزشکی ۵ هزار و ۲۰۰ نفر استخدام می شوند که در این بخش، حدود ۱۰ هزار نفر شرکت کرده اند. برای مشاغل بهداشتی که قرار است ۱۱ هزار و ۶۵۶ نفر بکارگیری شوند، ۸۴ هزار نفر شرکت کرده اند.
 
تقوی نژاد یادآور شد: ۲۰۰ نفر در سازمان انتقال خون استخدام می شوند که در این بخش یک هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کرده اند. همچنین برای مشاغل عمومی که دو هزار و ۹۷۸ نفر استخدام می شوند، نزدیک به ۴۶ هزار نفر نام نویسی کرده اند.
 
به گزارش مفدا، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: با مسئولان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه بعد از برگزاری آزمون، اعلام شود و پس از آن مراحل اداری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و به یاری خداوند در اولین ماه های سال آینده، حدود ۴۰ هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول بکار می شوند.


<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹