اخبار / استخدامی / دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اصلاح شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اصلاح شد

<>برای سومین بار دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹ اصلاح شد.

<>به گزارش ایسنا، بر اساس نکات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام که در تاریخ ۱۶ دی ماه سال جاری منتشر شده و همچنین اطلاعیه اصلاحیه ۲۱ و ۲۲ دی ماه  و با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای  ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور منتشر شد.

<>متقاضیان در صورت تمایل تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و اصلاحیه ها، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود برای شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور اقدام کنند.

<>همچنین مهلت اعلام شده ثبت نام در آزمون فوق به هیچ وجه قابل تمدید نیست. بنابراین ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹