اخبار / استخدامی / دعوت به همکاری کارشناس ویزا، مهاجرت، تحصیل، محقق و پژوهشگر - سراسر کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دعوت به همکاری کارشناس ویزا، مهاجرت، تحصیل، محقق و پژوهشگر - سراسر کشور

<>سازمان مهاجرتی کوچ برای تکمیل کادر خود از سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس ویزا، مهاجرت و تحصیل کشورهای اروپایی سازمان مهاجرتی کوچ (دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران و نماینده رسمی سازمان جهانی مهاجرت confederation)، از کارشناسان دارای تخصص و سابقه کار در امور مهاجرت و اقامت دائم و موقت و ویزای تحصیلی در کشورهای اروپایی، استرالیا، آمریکا، ترکیه و سایر کشورهای مهاجرپذیر و مسلط به پروسه : مشاوره کلاینت، تشکیل پرونده، سابمیت، اجرا و پیگیری امور پرونده تا ویزا، جهت ران کردن و راه اندازی دپارتمان مهاجرت به کشورهای فوق الذکر بطور جداگانه، دعوت به همکاری می نماید.
شرایط مورد نیاز :
شرایط اختصاصی کارشناس هر کشور:
برای کارشناس مهاجرت اروپا: دارای سابقه کار در حوزه ویزا و مهاجرت و روش های مختلف اقامت موقت و دائم کشورهای مختلف اروپایی : کاری، سرمایه گذاری، استارتاپ، تولد فرزند، سهام، ازدواج، ثبت شرکت، خرید ملک و پلان های تخصصی هر کشور، ترجیحا با سابقه کار در حوزه خرید پاسپورت دومو ویزای شینگن  بخصوص برای کشورهای یونان، اسلونی، پرتغال، اسپانیا، آلمان، اتریش، مجارستان، روسیه، ترکیه و قبرس.
برای کارشناس مهاجرت آمریکا: دارای سابقه کار در حوزه انواع ویزاهای دائم و موقت، تحصیلی، توریستی و سرمایه گذاری در آمریکا (E1, E2 , EB5)، تسلط به روند امور و اقدامات پس از برنده شده برای برندگان لاتاری آمریکا و تکمیل فرم ها، دارای ارتباط و کانکشن مطمئن با وکلای لایسنس دار داخل آمریکا برای ساپورت پرونده ها تا گرین کارت
شرایط عمومی:
دارای سابقه مشاوره کلاینت
دارای سابقه تشکیل پرونده، اجرا و انجام امور از صفر (جمع آوری و سابمیت مدارک) تا صد (لندینگ)
دارای سابقه کار در روش های اخذ اقامت برای افراد با شرایط متفاوت سنی، شغلی و مهارتی، دارایی و درآمدی،
با مدرک زبان و بدون مدرک زبان نظیر: جاب آفر، سلف ایمپلی، دانشجویی، سرمایه گذاری، کارآفرینی، ثبت شرکت، نمایندگی شرکت، تمکن مالی، استارت آپ، خویش فرمائی، کادر درمان و ..
شناخت وکلا در کشور مقصد مهاجرت و تسلط به روشهای برقراری ارتباط با وکلای جدید لایسنس دار برای هندل کردن پرونده ها از خاک کشورهای مقصد مهاجرت، ترجیحا دارای کانکشن و ارتباط با وکلای لایسنس دار در کشورهای مقصد مهاجرت برای ساپورت پرونده ها
تسلط به زبان انگلیسی
مسلط به اینترنت و کامپیوتر
تسلط به سایت اداره مهاجرت کشورهای مقصد و به روز بودن اطلاعات
آشنایی و تسلط کامل با قوانین مهاجرت کشور مدنظر
دارای قدرت بیان خوب و هنر جذب کلاینت
ترجیح موسسه، کار تمام وقت و حضوری است.
ساعات کاری: از شنبه تا چهارشنبه ساعات 8 و نیم تا 5 و نیم عصر و 5 شنبه ها ساعات 8 و نیم تا ساعت 13 می باشد. 2 پژوهشگر و محقق تحلیل آماری، پروپزال و پایان نامه و مقالات ISI   موسسه تحقیقاتی ایران تز با مجوز خدمات فنی مهندسی وزارت صمت، از محققین و پژوهشگران واجد شرایط زیر برای کار با شرایط مختلف تمام وقت، پاره وقت و پروژه ای در زمینه مشاوره تدوین پروپزال و مقاله و طرح های دانشجویی و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف علوم انسانی، فنی و مهندسی، بهداشت و مدیکال ساینس و علوم پایه و سایر رشته ها دعوت به همکاری می نماید:
شرایط عمومی مورد نیاز دپارتمان پایان نامه و تحلیل آماری:
کارشناسی ارشد یا دانشجوی دکتری در یکی از رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی و ….
مسلط به نرم افزارهای عمومی و تخصصی مربوط به رشته مورد نظر جهت تحلیل آماری (توصیفی و استنباطی)، نظیر maxqdat  ،spss, eviews، lisrel،abaqus، vensim، matlab، GIS، Amos، pls  و ….
تسلط به روش تحقیق در رشته مورد نظر
مسلط به اینترنت و کامپیوتر و سرچ در بانکهای اطلاعاتی داخلی و خارجی
داشتن حداقل 3 سال سابقه کار (قابل اثبات در جلسه مصاحبه) در زمینه تدوین پروپزال، مقاله و رساله
مسلط به زبان انگلیسی در بخش ترجمه
مسلط به نرم افزارهای پایه تحقیق نظیر آفیس، endnote، اکسل و …
شرایط اختصاصی موسسه برای جذب نیروی پژوهشی
موسسه در سه پلن و پوزیشن مختلف، جذب نیرو می کند:
محقق تمام وقت که بصورت حضوری در محل دفتر مرکزی موسسه در نزدیکی متروی محلاتی (بلوار ارتش شرق، اقدسیه تهران)، بین ساعات 8 و نیم تا 5 و نیم عصر می بایست حضور داشته باشد و پروژه های مربوطه را انجام داده و ارتباط بین مجریان دورکار با متقاضیان را مدیریت و ساماندهی نماید. در این پلن، 3 نیرو با عنوان مدیر دپارتمانهای علوم انسانی، دپارتمان مهندسی و دپارتمان علوم پایه و مدیکال ساینس، مورد نظر هست که الزام اصلی برای این پوزیشن، تسلط محقق به رشته  و گرایش های مختلف در دپارتمان تعریف شده و دارای سابقه پژوهشی در رشته های مختلف هر دپارتمان است.
محقق دورکار، که همکاری بصورت پروژه ای برای تدوین مقالات، پروپزال و پایان نامه و تحلیل آماری در رشته یا رشته های تخصص محقق، انجام می گیرد.
محقق دورکار با توانمندی تدوین تا اکسپت تضمینی مقالات در مجلات Q1 ISI : در این پلن، پژوهشگران عزیزی که در رزومه خود حداقل 5 مقاله اکسپت شده در مجلات با ایمپکت بالای 1 دارند، می تواند رزومه ارسال نمایند. این پلن بصورت تضمینی و برای رشته های مختلف تعریف شده و عمده دستمزد پژوهشگر، پس از اهذ فاینال اکسپت تسویه می شود.
پلن های استخدامی بصورت تمام وقت (حضوری) و همچنین دورکاری (پروژه ای) انجام می شود.
ساعات کاری برای کارشناسان حضوری: از شنبه تا چهارشنبه ساعات 8 و نیم تا 5 و نیم عصر و 5 شنبه ها تعطیل می باشد.
حقوق و مزایا برای کار تمام وقت: پروژه ای + بیمه + سایر مزایا
حقوق و مزایا برای دورکاری: پروژه ای 3 کارشناس اعزام دانشجو و مهاجرت و اپلای و ویزای تحصیلی سازمان مهاجرتی تدبیرساز (دارای تفاهم نامه همکاری با مرکز پژوهشی تحت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، از کارشناسان دارای تخصص و سابقه کار در زمینه اعزام دانشجو، اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف در  قاره های مختلف و کشورهای اروپایی، استرالیا و نیوزلند، آمریکا، آسیا، کانادا و سایر کشورهای جهان در مقاطع مختلف تحصیلی قبل از مقاطع دانشگاهی و لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و بخصوص پست دکتری، دعوت به همکاری می نماید.
شرایط مورد نیاز:
مشاور پذیرش تحصیلی در دانشگاه های خارج از کشور
مسلط به مکاتبات ایمیلی و تلفنی با اساتید
مسلط به تدوین و ویرایش انگیزش نامه (SOP)
مسلط به تدوین و ویرایش رزومه تخصصی (CV)
مسلط به ویرایش توصیه نامه (RL)
مسلط به زبان انگلیسی تخصصی
دارای سابقه کار قابل اثبات در حوزه اعزام دانشجو و اپلای در دانشگاه های خارجی بورسیه
دارای سابقه کار قابل اثبات در زمینه اخذ ویزای تحصیلی
مسلط به شیوه های اخذ فاند و بورسیه تحصیلی
شناخت دانشگاه هایی که بورسیه و حمایت تحصیلی دارند
آشنا با روند اخذ ویزای تحصیلی
آشنا با تکنیک های موفقیت دانشجو در مصاحبه های اسکایپی با اساتید
مسلط به اینترنت و کامپیوتر
مسلط به تولید محتوای یونیک و تخصصی برای سایت و سوشال مدیا موسسه
در زمینه مشاور اعزام دانشجو و اپلای، پوزیشن تعریف شده از مشاوره تلفنی و حضوری، تا اجرای پرونده و ریجیستر در خواست و بخصوص فرآیند ویزای تحصیلی مدنظر است و دوستانی که صرفا برای خود یا دوستانشان چند پذیرش گرفته اند، مورد نظر این آگهی نیستند. افرادی که سابقه کار اخذ ویزای تحصیلی، بورسیه و چند پست داک در رزومه دارند مورد نظر این آگهی می باشند.
استخدام به دو صورت: 1- تمام وقت و 2- مشاور پروژه ای و دورکار انجام می شود.
ترجیح موسسه، کار تمام وقت و حضوری است.
ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعات 8 و نیم تا 5 و نیم عصر و 5 شنبه ها ساعات 8 و نیم تا ساعت 13 می باشد.
حقوق و مزایا برای کار تمام وقت: پورسانتی + بیمه + سایر مزایا
حقوق و مزایا برای کار نیمه وقت و پروژه ای : پورسانتی 4 کارشناس مهاجرت و اخذ اقامت کانادا سازمان مهاجرتی کوچ از کارشناسان آشنا با شیوه های مهاجرت و اخذ اقامت بخصوص در کانادا بصورت تمام وقت در تهران دعوت به همکاری می نماید.
شرایط مورد نیاز:
دارای سابقه کار در حوزه ویزا و مهاجرت و روش های مختلف اقامت دائم، تحصیلی، کاری در کانادا
تسلط به زبان انگلیسی
دارای سابقه تشکیل پرونده و انجام امور از صفر (سابمیت مدارک) تا صد (لندینگ)
دارای سابقه کار در روش های اخذ اقامت بخصوص : روش های استانی، سلف ایمپلوید، تحصیلی، سرمایه گذاری، کارآفرینی، ثبت شرکت، استارت آپ، کاری، و ..
مسلط به اینترنت و کامپیوتر
تسلط به سایت اداره مهاجرت کانادا و به روز بودن اطلاعات
توانایی مکاتبه و ایجاد ارتباط با کاریابی ها، کارفرمایان، وکلا و مشاورین مستقر در کانادا برای توسعه کار، اخذ پوزیشن های جاب آفر، ویزاهای مولتی با شانس موفقیت بالا و …
مسلط به تولید محتوای یونیک و تخصصی برای سایت و سوشال مدیا موسسه
استخدام به دو صورت : 1- تمام وقت و 2- مشاور پروژه ای و دورکار انجام می شود.
ترجیح موسسه، کار تمام وقت و حضوری است.
ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعات 8 و نیم تا 5 و نیم عصر و 5 شنبه ها ساعات 8 و نیم تا ساعت 13 می باشد. 5 کارشناس ویزا، مهاجرت و اقامت استرالیا سازمان مهاجرتی تدبیرساز (دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت)، از کارشناسان دارای تخصص و سابقه کار در زمینه مهاجرت و اقامت کشور استرالیا و مسلط به پروسه :
مشاوره کلاینت، تشکیل پرونده، سابمیت، اجرا و پیگیری امور پرونده تا ویزا، جهت ران کردن و راه اندازی دپارتمان مهاجرت به استرالیا، دعوت به همکاری می نماید.
شرایط مورد نیاز:
دارای سابقه کار در حوزه ویزا و مهاجرت کاری و تحصیلی و روش های مختلف اقامت استرالیا نظیر: مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار (189 و 190 و 482 و 491)، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی ویزای 188، ازدواج، تولد فرزند، ویزای استعداد های درخشان، ویزاهای خویشاوندی، انواع ویزاهای استرالیا : (300، 309، 820، 101، 802، 115، 835)، اسپانسرشیپ، توریستی، موقت، بریج، نخبگان
تسلط به زبان انگلیسی
دارای سابقه تشکیل پرونده و انجام امور از صفر (جمع آوری سابمیت مدارک) تا صد (لندینگ)
مسلط به اینترنت و کامپیوتر
تسلط به سایت اداره مهاجرت استرالیا و به روز بودن اطلاعات و تسلط بر قوانین مهاجرتی استرالیا
ترجیحا دارای کانکشن و ارتباط با چند وکیل لایسنس دار در استرالیا برای ساپورت پرونده ها
دارای قدرت بیان خوب و هنر جذب کلاینت
توانایی مکاتبه و ایجاد ارتباط با کاریابی ها، کارفرمایان، وکلا و مشاورین مستقر در استرالیا برای توسعه کار، اخذ پوزیشن های جاب آفر، ویزاهای مولتی با شانس موفقیت بالا و …
مسلط به تولید محتوای یونیک و تخصصی برای سایت و سوشال مدیا موسسه
استخدام به دو صورت: 1- تمام وقت و 2- مشاور پروژه ای و دورکار انجام می شود.
ترجیح موسسه، کار تمام وقت و حضوری است.
ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعات 8 و نیم تا 5 و نیم عصر و 5 شنبه ها ساعات 8 و نیم تا ساعت 13 می باشد.
حقوق و مزایا برای کار تمام وقت : پورسانتی + بیمه + سایر مزایا
حقوق و مزایا برای کار نیمه وقت و پروژه ای : پورسانتی <>آدرس سایت: www.tadbirsaz.org

<>متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس: [email protected]آدرس: تهران محدوده اقدسیه. برج اداری نزدیک متروی محلاتیتلفن: 09915929262 (واتساپ), 02140220449 مهلت: ۱۳۹۹/۱۲/۲۴منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی<>

تاریخ خبر سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹