اخبار / استخدامی / دعوت به همکاری پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دعوت به همکاری پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای

<>پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای از میان فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه‌های برتر داخل و خارج از کشور در رشته‌های کشاورزی با گرایش حشره‌شناسی و دامپزشکی با گرایش میکروبیولوژی یا ویروس‌شناسی جهت جذب به عنوان پژوهشگر پسادکتری دعوت به‌عمل می‌آورد.
متقاضیان واجد شرایط می‌بایست مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 1399/07/30 از طریق ایمیل با موضوع PostDoc به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

لازم به ذکر است محل خدمت متقاضی جذب شده در رشته دامپزشکی، شهرستان شیروان استان خراسان شمالی به مدت یک سال و محل خدمت متقاضی جذب‌شده در رشته کشاورزی، استان تهران (سال اول) و شهرستان شیروان (سال دوم) خواهد بود.

<>> مدارک مورد نیاز

<>– تکمیل فرم اطلاعات فردی
– سوابق کامل علمی (شامل سوابق تحصيلي، آموزشي و فعالیت‌های پژوهشی به همراه مستندات مربوطه و ذکر زمینه‌های تحقيقاتي مورد علاقه)
– ارائه حداقل دو توصیه نامه از اساتیدی که شناخت کامل از فرد متقاضی دارند به همراه اطلاعات تماس آن‌ها
– تصویر مدرک دکتری (یا گواهي موقت فارغ التحصیلی) که از زمان اخذ مدرک بیش از 4 سال نگذشته باشد
– تصوير کارت پايان خدمت يا مدرکی که نشان‌دهنده وضعيت نظام وظيفه متقاضيان مرد باشد
لازم به ذکر است حقوق و مزایای پژوهشگر، حداکثر معادل حقوق و مزایای استادیار پایه‌یک در سال 1399 و هزینه انجام پروژه به عهده پژوهشگاه است.

<>جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی اینجا کلیک نمایید

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹