اخبار / استخدامی / دعوت به همکاری هیات علمی در مرکز تحقیقات زن و خانواده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دعوت به همکاری هیات علمی در مرکز تحقیقات زن و خانواده

<>مرکز تحقیقات زن و خانواده موسسه پژوهشی حوزوی است که برای تکمیل اعضای هیات علمی خود در تهران و قم بر اساس شرایط ذیل عضو هیات علمی پژوهشی جذب می‌کند. 

جذب براساس کلان پروژه‌هایی است که حوزه تمرکز فعالیت پژوهشی عضو پس از شروع همکاری خواهد بود. در جدول ذیل کلان پروژه‌ها، رشته تحصیلی متناسب و شرایط اختصاصی ذکر شده است.

<>

<>*«مطالعات اسلامی جنسیت» پژوهشی بینارشته‌ای درباره جنسیت در دین و فرهنگ اسلامی است که مطالعه جنسیت از ابعاد فقهی، قرآنی، روایی، تاریخی و فرهنگی را می‌طلبد.
** حوزه پژوهشی «امر جنسی» شامل موضوعاتی چون سیاست‌گذاری جنسی و آموزش جنسی است.

<>> شرایط

<>1. داوطلبان لازم است دارای مدرک سطح 4 حوزه یا دکتری دانشگاه و حداکثر 40 سال سن باشند.
2. داوطلبان دارای مدرک دکتری برای انتخاب ظرفیت ردیف 3 و 4 لازم است تحصیلات عالی حوزوی داشته باشند. محل خدمت عضو هیات‌علمی در این دو ردیف شهر قم است.
3. اولویت جذب در همه ظرفیت‌ها با داوطلبان خانم ، طلاب حوزه علمیه و دارندگان اثر پژوهشی متناسب با حوزه‌های پژوهشی مربوط است.
4. فارغ التحصیلان مقطع دکتری مطالعات زنان با توجه به رویکرد رساله مجاز به انتخاب همه ردیف‌های جذب هستند.
5. حداکثر ظرفیت جذب در مجموع رشته‌ها 7 نفر است. محل خدمت اعضای هیات علمی قم و تهران است.
6. پس از بررسی پیشینه آموزشی و پژوهشی و تایید شرایط اولیه، داوطلبان برای مصاحبه تخصصی دعوت و با پذیرش در این مرحله در مصاحبه عمومی شرکت می نمایند. جذب نهایی داوطلبان پس از تایید هیات ممیزه خواهد بود.

<>مهلت ثبت نام و تکمیل اطلاعات درخواستی: 15 اسفند 1398

<>تاریخ مصاحبه به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

*جهت تکمیل فرم ثبت نام به لینک https://register.wrc.ir/view.php?id=30450 مراجعه نمایید.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸