اخبار / دانشگاه پیام نور / ثبت نام کنکورهای فراگیر دوباره تمدید شد- خرید کارت اعتباری اینترنتی نیست به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام کنکورهای فراگیر دوباره تمدید شد- خرید کارت اعتباری اینترنتی نیست

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور با اشاره به تمدید ثبت نام در دو آزمون فراگیر این دانشگاه گفت: با مساعدت اداره کل پست ثبت نام در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور تا فردا تمدید شد. محمد هادی امین ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: زمان خرید دفترچه راهنمای آزمون و کارت اعتباری دو کنکور فراگیر پیام نور با مساعدت اداره کل پست و سازمان سنجش آموزش کشور تا پایان وقت اداری فردا یکشنبه 15 آبان ماه از دفاتر پستی سراسر کشور تمدید شد. همچنین داوطلبان تا ساعت 24 فردا فرصت دارند در دو آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور ثبت نام کنند. وی در پاسخ به پرسش مهر درباره علت اینترنتی نبودن خرید کارت اعتباری این دو آزمون فراگیر پیام نور، تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور نتوانسته بود با مراکز شتاب بانکی کشور هماهنگی لازم را برای اینترنتی کردن خرید کارت اعتباری این دو آزمون انجام دهد. اما در تلاش هستیم برای سال آینده این امکان را فراهم کنیم. به گزارش مهر، ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در 90 رشته و 789 رشته محل صورت می گیرد ضمن اینکه امسال 14 رشته به این مقطع اضافه شده است. ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد 11 هزار و 240 نفر است که این رقم در سال گذشته 7 هزار و 50 نفر بود.
 
دانشگاه پیام نور اعلام کرد با توجه به اینکه همیشه در مقطع کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور ظرفیت بیش از تقاضا بوده بنابراین مشکلی از نظر پذیرش وجود ندارد، اما حد نصاب ها و رشته محل ها در این پذیرش لحاظ می شود و اگر داوطلبان انتخابهای درستی داشته باشند می توانند پذیرش شوند و ادامه تحصیل دهند.
 
آزمون دوره های فراگیر پیام نور 23 دی ماه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برگزار می شود.

تاریخ خبر شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰