اخبار / دانشگاه پیام نور / تحصیل 6 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام‌نور بیرجند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تحصیل 6 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام‌نور بیرجند

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: در حال حاضر تعداد 6 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام‌نور بیرجند تحصیل می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا محمد‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پل زیرگذر دانشگاه پیام‌نور بیرجند اظهار کرد: یاد شهیدان رجایی و باهنر شهیدان دولت را گرامی می‌داریم. وی اذعان داشت: اجرای پروژه پل زیرگذر دانشگاه پیام نور بیرجند یکی از فعالیت‌های مهم و ضروری به سبب ایمن‌سازی است. وارد شدن خسارت‌های جرحی به دانشجویان در مسیر تردد به دانشگاه مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 6 هزار دانشجوی بومی در دانشگاه پیام‌نور بیرجند تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: این تعداد دانشجو با اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی تردد می‌کنند. محمد‌زاده با اشاره به اینکه خسارت‌های جرحی به دانشجویان در مسیر تردد وارد شده است، متذکر شد: تاکنون در این مسیر خسارت جانی به دانشجویان وارد نشده است.
وی یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه نیاز به فعالیت‌های جانبی است. گسترش فضای سبز سبب تقویت روحیه شادی و نشاط دانشجویان مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند اضافه کرد: دانشجویان آینده‌سازان جامعه و کشور هستند.
محمد‌زاده خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور بیرجند نیاز به گسترش فضای سبز داشته و با ایجاد این فضای سبز روحیه شادی و نشاط در بین دانشجویان تقویت می‌شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۲