اخبار / استخدامی / برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در اسفندماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در اسفندماه

<>مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ‌برنامه ریزی کردیم که در اسفند سال جاری آزمون استخدامی جدید را برگزار کنیم، تلاش میکنیم که حداکثر تا پایان اردیبهشت یا نهایتا خرداد ماه اسامی نهایی را اعلام کنیم.

<>مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط آتش نشانانی که در آزمون استخدامی ٩٨ پذیرفته شده بودند گفت: افرادی که در دوره گذشته که در آزمون استخدامی سال ٩٨ شرکت کرده بودند در حال گذراندن دوره آموزشی هستند.

<>وی ادامه داد: اتفاقی افتاد که چند نفر از داوطلبان شکایتی انجام دادند که تا مراحل بررسی آن در مراجع قضایی پیگیری شد مراحل ورود پذیرفته شدگان متوقف شده بود.

<>داوری گفت: پس از اینکه مشکلی که پیش آمده بود حل شد، توقف این کار هم رفع شد و کار را دوباره شروع کردیم.

<>وی در خصوص زمانی که برای برگزاری آزمون دوره جدید سال ٩٩ در نظر گرفته شده است اظهار کرد: برنامه ریزی کردیم که در اسفند سال جاری آزمون استخدامی را برگزار کنیم، تلاش می کنیم که تا حداکثر پایان اردیبهشت یا نهایتا خرداد ماه اسامی نهایی را اعلام کنیم.

<>وی افزود: پس از آن که وضعیت این افراد مشخص شود در گروه ۵٠ نفره وارد سیستم آموزشی خواهند شد و ۴۵ روز پس از آن ۵٠ نفر بعد وارد خواهند شد. البته دوره آموزشی جزو استخدام محسوب می شود که حدود سه ماه هم به طول می انجامد و گاهی بنا به شرایط فشرده تر یا طولانی تر خواهد شد.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹