اخبار / استخدامی / استخدام پلیس فتا در نیروی انتظامی مرکزی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام پلیس فتا در نیروی انتظامی مرکزی

<>بنا بر این اطلاعیه، استخدام در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی مرکزی با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی برای داوطلبان مرد در مقطع افسری و برای داوطلبان زن در مقطع درجه داری صورت می‌گیرد.

<>> شرایط عمومی و تخصصی 

<>۱ – اولویت جذب داوطلبین استخدام با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، خانواده محترم کارکنان نیروهای مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و نخبگان علمی و جوانان مومن، متعهد و ولایتی است.

<>۲- جذب افسر دانش آموخته با مدرک کارشناسی با رشته‌های تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش های (تجارت الکترونیکی، شبکه های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، مهندسی کامپیوتر با گرایش های (نرم افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری، رایانش امن) و برابر سهمیه‌های ابلاغی صورت می‌گیرد و اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد است.

<>۳-جذب نسوان ( بانوان ) در مقطع درجه داری با مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر

<>> شرایط عمومی 

<>اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن‌ تابعیت جمهوری اسلامی ایران عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران عدم عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی در زمان تقاضای استخدام عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی نداشتن سوء پیشینه کیفری عدم اعتیاد به مواد مخدر داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر حداکثر سن برای لیسانس ۲۶ سال و برای دیپلم ها ۲۳ سال و با معدل حداقل ۱۴ می باشد.

<>۵- با توجه به سهمیه جذب محدود استان‌ها، در صورت کثرت متقاضی، از میان دارندگان بالاترین شرایط و ویژگی‌ها، افراد واجد شرایط انتخاب و گزینش صورت خواهد پذیرفت.

<>افراد واجد شرایط بصورت پیمانی پنج ساله در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی اولیه جذب می شوند، و تمام مراحل استخدامی از قبیل معاینات پزشکی، مصاحبه، تحقیقات و غیره برابر با شرایط و ضوابط استخدام از سوی مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان صورت می‌پذیرد.

<>داوطلبان محترم، برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان مرکزی واقع در اراک- خیابان دانشگاه خیابان بهزیستی بعد از چهار راه شهید دستغیب سمت راست روبروی نمایندگی ایران خودرو ساختمان بنیاد تعاون طبقه دوم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۴۰۶۴۷۵۰ تماس حاصل فرمایند.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۹