اخبار / استخدامی / استخدام پلیس راهور اصفهان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام پلیس راهور اصفهان

<>پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود به صورت استخدام خرید خدمت برای به کارگیری در کار رانندگی آگهی استخدام با شرایط صادر کرده است.

<>اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ولایت مطلقه فقیه و عدم‌سوء سابقه کیفری و دارابودن‌ شرایط استخدامی ناجا از شروط لازم برای این استخدام است.

<>مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام دیپلم و بالاتر درنظر گرفته شده و محل مورد نیاز برای خدمت نیز اصفهان و شهرستان های تابعه استان اعلام شده است.

<>در اطلاعیه این آگهی استخدام آمده است که شغل مورد نیاز راننده خودروی گشت محسوس و نامحسوس است که صرفا از میان منتقاضیان مرد استان استخدام به عمل می آید.

<>حداکثر شرایط سنی لازم برای این شغل، ۲۸ سال است. همچنین مدارک‌ مورد نیاز شامل داشتن گواهینامه رانندگی حداقل پایه دوم، کارت پایان خدمت و … است.

<>به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محل گزینش اولیه و ثبت نام برای این آگهی در ستاد پلیس راهور استان اصفهان واقع در بزرگراه شهید دستجردی، بخش اداری و پشتیبانی (شهرک آزمایش) است.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹