اخبار / استخدامی / استخدام پزشک در دانشگاه علوم پزشکی لرستان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام پزشک در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی‌دانشگاه علوم پزشکی لرستان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جذب ۶۰ پزشک متخصص جدید در این دانشگاه موجب ارتقای خدمات درمانی تخصصی در استان می‌شود.
سیاوش بیرانوند گفت: این تعداد پزشک متخصص، در دور جدید توزیع متخصصان پزشکی کشور به این استان افزوده شده است.
وی اظهار داشت: این پزشکان در رشته‌های تخصصی داخلی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، بیهوشی، چشم،ENT، جراحی مغز و اعصاب، اعصاب و روان، نورولوژی، ارتوپدی، جراحی عمومی‌و سایر رشته‌های است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این نیروها مهر و آبان امسال بر اساس نیاز شهرستان‌های مربوطه با رعایت اصل محوری عدالت در سلامت این متخصصان توزیع می‌شوند که به همین منظور برنامه توزیع آنها در سطح استان اطلاع‌رسانی می‌شود.
بیرانوند گفت: رایزنی‌های فراوانی توسط مسئولان دانشگاه در جهت جذب نیروی فوق تخصص در حال انجام است که نتایج آن نیز به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه با ارائه خدمات تخصصی از خروج بیماران از استان جلوگیری می‌شود، افزود: این متخصصان تعهد دو ساله دارند، تا در استان خدمات تخصصی در حوزه درمان به مردم ارائه دهند.
وی با بیان اینکه از پزشکان متخصص گذشته با حدود 20 تا 25 نفر مدت تعهد آنها سپری شده از سیستم خارج می‌شوند که نیروهای جدید جایگزین آنها می‌شوند، اذعان داشت: در مجموع تعداد نیروهای متخصص از 410 نفر به بیش از 460 نفر افزایش خواهند یافت که در مجموع این مهم در نوع خود یک رکورد است که باعث افزایش کمیت و کیفیت خدمات درمانی استان می‌شود.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲