اخبار / استخدامی / استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی

<>دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تکمیل کادر مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه (190 ) وزارت متبوع از تعداد 38 نفر کارشناس در رشته های زیر طبق شرایط و اولویت های تعیین شده پس از بررسی رزومه و انجام مصاحبه تخصصی به صورت شرکتی دعوت به همکاری می نماید.

<>افراد متقاضی می توانند از روز شنبه مورخ 23 شهریور ماه لغایت روز دوشنبه مورخ 3 مهر ماه 1398 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ردیف عنوان شغل تعدا مورد نیاز جنسیت شرایط احراز 1  کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه 190 38 نفر  مرد/ زن<> 

دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های پرستاری-هوشبری-اتاق عمل-فوریت های پزشکی<>داشتن مدرک پایان طرح  نیروی انسانی تا آخرین روز ثبت نام

<>داشتن حداقل سن 24 و حداکثر سن 35 سال تمام تا آخرین روز ثبت نام

<>داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی

<>> شرایط عمومی

<>1- داشتن تابعیت ایرانی

<>2- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

<>3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

<>4- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی جهت متقاضیان مذکر( ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت سربازی/ معافیت دائم تا آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.)

<>5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان

<>6- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

<>7- داشتن سلامت جسمانی روانی و توانایی انجام فعالیت از مراکز طب کار مورد تایید بیمه تامین اجتماعی برای انجام کاری که برای آن جذب می شوند.

<>8- داشتن گواهی پایان طرح و یا معافیت از طرح

<>> اولویت ها

<>1- سکونت در شهر تهران

<>2- داشتن روابط عمومی و ارتباط موثر

<>> نحوه پذیرش

<>* پذیرش به صورت: آزمون شفایی از منابع پیوست (50 درصد)، تست روانشناسی (20 درصد) و ارزیابی توانمندی کار در محیط (30 ) درصد و تایید نهایی رئیس مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه 190 وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

<>افرادي كه مجاز به شركت دراين آزمون نيستند عبارتند از:

<>1- انفصال شدگان از خدمت و يا اخراج شدگان توسط واحدهاي تابعه دانشگاه وسـاير دسـتگاهها و موسسـات دولتي ( افرادي كه به موجب آراء مراجع قضائي و ذيصلاح، از خدمات دولتي منع شده باشند.)

<>2- افرادي كه تعهد خدمت به ساير سازمان ها، شركت هاي دولتي و سازمان هاي وابسته به دولت و موسسـاتي كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است دارند.

<>3- دارندگان مدارك تحصيلي معادل دررشته تحصيلي آگهي شـده. و هـم چنـين مـدارك دانشـگاههاي علمـي كاربردي درحيطه بهداشت و درمان جهت رشته هاي شغلي بهداشتي و درماني مورد تأييد وزارت بهداشـت، درمان و آموزش پزشكي نمي باشد.

<>> نحوه و هزینه ثبت نام:

<>1- ورود به سامانه آوا سلامت جهت ثبت نام در آزمون

<>2- تكميل فرم ثبت نام و ارسال فرم رزومه

<>3- تاييديه نهايي باتوجه به اطلاعات واردشده توسط داوطلب.

<>4- پرداخت اينترنتي به مبلغ 000/ 300 ريال (سیصد هزار ريال) از طريق كارت هاي بانكي متصل به شبكه ي شتاب. لازم به ذکر است که مبلغ مذکور جهت بررسی رزومه می باشد. و هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد شد.

<>5- دريافت شماره پرونده و كدپيگيري.

<>6- ثبت نام منوط به تكميل كليه مراحل و دريافت شماره پرونده و كدپيگيري از سامانه ميباشد و پس از تاييد نهاييِ فرم اينترنتي توسط داوطلب، اطلاعات آن به هيچ عنوان قابل تغيير نميباشد.

<>7- به ثبت نام ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختي به هيچ وجه مسترد نميشود.

<>8- داوطلب با تكميل ثبت نام صراحتا و بصورت كتبي و با علم كامل اقرار، به آگاهي از مفاد آگهي ثبت نام نموده است وحق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت.

<>9- بعد از ثبت نام و تاييد نهايي امكان ويرايش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تكميل فرمهاي مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.

<>10-بررسی مدارک

<>11-دعوت به مصاحبه پس از بررسی مدارک ارسالی حداکثر به مدت 2 هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام می باشد.

<>فراید بررسی به صورت زیر خواهد بود:
1- بررسی رزومه و انتخاب افراد طبق شرایط احراز
2- بررسی مدارک هویتی، تحصیلی، طرح نیروی انسانی و …
3- دعوت به مصاحبه افراد دارای شرایط تعیین شده

<>صرف ارسال مدارك و حضور در فراخوان به منزله قبولي نبوده و اين موسسه هيچگونه تعهدي در قبال آنان نخواهد داشت

<>مصاحبه و انتخاب فرد اصلح توسط دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عمل خواهد آمد

<>جهت ثبت نام به لینک http://azmoon14.avasalamat.org/ مراجعه نمایید.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸