اخبار / استخدامی / استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

<>نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش استخدام به عمل آورد.

<>شرایط عمومی
۱– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
۲ – اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.
۳ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.
۴ – عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵ – عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
۶ – عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
۷ – نداشتن سوء پیشینه کیفری.
۸ – عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۹ – داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
۱۰ – داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

<>شرایط اختصاصی

<>ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کارودانش آغاز گردید.

<>حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

<>لطفا برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

<>شرایط ارفاقی : داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

<>۱ . داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت ) ۲. عضویت فعال در بسیج ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی
ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید
داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

<>پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

<>دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود

<>حداقل معدل برای ثبت نام داوطلبان ۱۴ می باشد .

<>حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

<>فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

<> 

<>نحوه دریافت کد رهگیری : (ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)

<>پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه ” پذیرش شرایط و ثبت نام ” کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی ، نام و نام خانوادگی ،پست الکترونیکی ، شماره همراه و تصویر امنیتی)را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه ” ثبت نام و ورود به سامانه “نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد گردیده و به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه ” ورود” کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

<>تذکرات

<>۱ . سامانه ثبت نام اینترنتی صرفا با سیستم عامل ویندوز سازگار می باشد . لذا توصیه می گردد به منظور ورود اطلاعات صحیح و بدون نقص ، صرفا از رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می جویند استفاده نمایید . در صورت استفاده از تبلت و تلفن های هوشمند ، تبعات ناشی از عدم دریافت صحیح اطلاعات متوجه مرکز گزینش و استخدام نخواهد بود.

<>۲- ثبت نام از داوطلبان استخدام رایگان محسوب گردیده و مستلزم پرداخت وجهی از طریق درگاه الکترونیکی بانکها نمی باشد

<>۳- کدملی داوطلب ،بعنوان نام کاربری و کلمه عبور ، برای ورود سامانه ثبت نام اینترنتی در نظرگرفته شده است.

<>۴- داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود نشده اند ، می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را تکمیل و ویرایش نمایند.

<>۵ – ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد.

<>۶- تکمیل اطلاعات توسط داوطلب و دریافت کدرهگیری ملاک تایید ثبت نام می باشد لذا در ورود اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد ، مدرک تحصیلی و معدل دقت لازم را نموده و افرادی که اطلاعات آنان ناقص می باشد فراخوان نخواهند شد.

<>مهلت ثبت نام

<>
از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ لغایت ۱۳۹۸/۱۰/۳۰.

جهت ثبت نام به لینک http://gozinesh.police.ir/signup/#CONDITIONS_CREATE-3 مراجعه نمایید.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸