اخبار / استخدامی / استخدام نیروی انتظامی استان یزد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام نیروی انتظامی استان یزد

اداره گزینش و استخدام نیروی انتظامی استان یزد از جذب ۵۰ نفر در این نیرو در استان خبر داد و از داوطلبان واجد شرایط خواست تا ۱۴ تیرماه به این اداره واقع در خیابان سلمان فارسی مراجعه کنند.

بر این اساس نیروی انتظامی یزد در رشته‌های مهندسی و فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی، تجارت الکترونیکی شبکه های کامپیوتری و مدیریت سیستم های اطلاعاتی در مقطع کارشناسی ارشد، کامپیوتر نرم افزار در مقطع کارشناسی، هوش مصنوعی و رباتیک ،شبکه های کامپیوتری، معماری سیستم های کامپیوتری و رایانش امن در مقطع کارشناسی ارشد استخدام میکند.

مهندسی برق با گرایش مخابرات امن و رمزنگاری، روان شناسی کلیه گرایش ها به جز صنعتی مشاوره و راهنمایی و مطالعات خانواده مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، علوم ارتباطات و فیلم سازی، روابط عمومی، مدیریت فرهنگی و رایانه در مقطع کارشناسی از دیگر رشته های مورد پذیرش است.

سن داوطلبان برای کارشناسی ۲۶ و برای کارشناسی ارشد ۲۸سال، قد ۱۷۰ و همه پذیرفته شدگان هم آقایان خواهند بود.

پذیرفته شدگان در پنج سال اول به صورت پیمانی خدمت می‌کنند و در صورت تمایل، رسمی می شوند و در غیر این صورت کارت پایان خدمت تحویل آنها می شود.


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی


تاریخ خبر یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹