اخبار / استخدامی / استخدام موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی

<>موسسه حسابرسی تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه، در 3 رده شغلی در 8 استان کشور شامل تهران، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، زنجان، مرکزی، سیستان و بلوچستان استخدام می نماید.

مهلت ارسال مدارک تا 18 اسفند 99 می باشد.

توضیحات مهم: فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در رشته های (حسابداری، کلیه گرایش های مدیریت، بانکداری و اقتصاد)، تنها در صورت داشتن مدرک کارشناسی رشته حسابدرای، می توانند مدارک خود را ارسال کنند. این دسته از افراد مشمول شرط حداکثر 30 سال سن خواهند بود.

حداقل معدل مدرک کارشناسی ارشد: 15

<>*توضیحات مهم: تمامی داوطلبان متقاضی باید فرم ثبت نام را که فایل Pdf آن در پایین صفحه قرار دارد، تکمیل و ارسال نمایند. در صورت پر نکردن فرم ثبت‌نام و عدم ارسال آن و همچنین ارسال ناقص مدارک، درخواست دواطلب مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

*زمان ارسال مدارک: واجدین شرایط می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه، مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ مدارک مورد نیاز را به پست الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند. مدارک ارسال شده پس از تاریخ مذکور، بررسی نخواهد شد.

<>جهت دانلود فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

<>منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹