اخبار / استخدامی / استخدام شرکت پیام آوران رسالت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت پیام آوران رسالت

<>شركت پيام آوران رسالت (از شركتهای پيمانكاری طرف قرارداد شركت مديريت توليد برق ری) استان تهران در راستاي تكميل كادر نيروي انساني مورد نياز خود ، کتعداد 8 نفرازآقايان، در رشته های شغلي كارشناس اداری (یگ نفر)، كارشناس نرم افزا (دو نفر)، تكنسين مكانيک (یک نفر) تكنسين تاسيسات (یک نفر) و كارگرخدمات (سه نفر) جهت كاردر نيروگاه ری را از طريق برگزاری آزمون كتبی، مصاحبه و گزينش، به ترتيب از بالاترين نمره به صورت قرارداد حجمی با شرايط ذيل جذب می نمايند.

مهلت ثبت نام تا 26 آذر 99 می باشد.

<>> شرايط عمومی

<>1 -داشتن تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
2-التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه.
3-اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
4-انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني دائم (معافيت پزشكي مورد قبول نبوده و ملاك عمل براي محاسبه تاريخ كارت پايان خدمت در زمان برگزاري آزمون 19/ 10/ 99 مي باشد).
5 -عدم اعتياد به مواد مخدر، روانگردانها، دخانيات و مشروبات الكلي.
6 -نداشتن سابقه محكوميت كيفري و جزائي موثر با ارائه گواهي عدم سوءپيشينه.
7 -داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي وظايف محوله.
8 -دارا بودن شرايط احراز شغل بر اساس اين شرايط مندرج در اين دفترچه.
9 -نداشتن منع قانوني براي جذب و عدم تعهد خدمتی به ديگر سازمانها و شركتهاي دولتی يا خصوصی.
10 -احراز صلاحيتهای مورد نظر و تأييد گزينش شركت، پس از قبولي در آزمون كتبی و مصاحبه.

<>> شرایط اختصاصی

<>1- داشتن مدرک تحصیلی متناسب با شغل به شرح جدول شماره 1 (صفحه 5)
1-1: به منظور برگزاری آزمون در شرایط یکسان و عادلانه، داوطلبانی که دارای مدارک تحصیلی بالاتر نسبت به شرایط مندرج (جدول شماره 1) باشند، امکان حضور در آزمون را نخواهند داشت. بدیهی است تعیین حقوق و مزایا و نوع کار بر مبنای عنوان شغلی و مدارک تحصیلی ذکر شده در جدول شماره یک مشخص خواهد شد.
2-1: کلیه داوطلبان در زمان تطبیق مدارک باید مدرک تحصیلی خود را بر اساس رشته های شغلی مندرج (جدول شماره 1) ارائه نمایند. هر گونه مغایرت و تشابه اسمی مدارک داوطلبان با مدارک تحصیلی اعلامی، در روز تطبیق مدارک منجر به عدم قبولی داوطلب خواهد شد.
3-1: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، زمان برگزاری آزمون (99/10/19) می باشد و ملاک فراغت از تحصیل تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
2- داشتن شرایط سنی تا تاریخ (99/10/19) به شرح ذیل:
2- 1- حداکثر 30 سال برای دانش آموختگان مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی (متولدین 1369/10/19 به بعد)
2-2- حداکثر 32 سال برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر (متولدین 1367/10/19 به بعد)
3- مدت انجام خدمت سربازی ، تا 24 ماه به حداکثر سن فوق الذکر اضافه خواهد شد.
4- در صورت داشتن سابقه کار مرتبط ، مدت سابقه (حداکثر دوازده سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بیمه به سازمان های بیمه معتبر به سقف سنی افزوده خواهد شد.
5- پذیرفته شدگان دارای سابقه کار مرتبط، در شرایط برابر، دارای اولویت می باشند.
6- داوطلبان بومی شهر تهران ( مناطق 22 گانه ) و ری در شرایط برابر دارای اولویت می باشند.
تعریف بومی: بومی به کسی اطلاق می شود که دارای حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشد:
1-6- شهرستان محل تولد داوطلب، همسر، پدر یا مادر وی، با شهرستانهای فوق الذکر یکی باشد.
2-6- داوطلب حداقل چهار ( 4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستانهای فوق الذکر محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
3-6- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار ( 4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستانهای فوق الذکر را داشته باشند.
4-6- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستانهای محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستانهای محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
7- انتخاب متقاضیان کار برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان چهار برابر ظرفیت مورد نیاز از میان داوطلبانی که به ترتیب بالاترین نمره آزمون کتبی را کسب کرده باشند، اعلام خواهد شد.
8- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون از طریق مصاحبه میسر خواهد بود، لذا قبولی در آزمون کتبی، به منزله پذیرش فرد تلقی نخواهد شد.
9- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در شغل موردنظر و با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.
10- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب  خواهد بود و در هر مرحله از جذب نیرو (شامل آزمون ، مصاحبه و جذب) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید.

<>> مواد آزمون

<>1- سوالات آزمون در یک دفترچه طراحی گردیده و مواد(دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط در جدول های شماره 2 الی 7 درج شده است.
2- آزمون دارای نمره منفی می باشد. هر پاسخ صحیح یک نمره و به هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی تعلق میگیرد.

<>> چگونگی ثبت نام

<>1- داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 99/09/20 وحداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 99/09/26 از طریق سایت اینترنتی شرکت پیام آوران رسالت اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2- داوطلبان میبایست مبلغ 800/000 ریال (هشتصد هزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (سامانه خرید کارت ثبت نام) و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد CVV2 پرداخت نمایند.

<>> راهنمای ثبت نام

<>1- داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون، ابتدا باید اقدام به خرید کارت ثبت نام از طریق سامانه نموده و پس از خریدکارت، با توجه به شماره ی سریال 14 رقمی که در اختیارشان قرار می گیرد، اقدام به ثبت نام نمایند.
2- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
3- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
4- از زدن کلید (Enter ) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
5- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
6- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
7- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 ( تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده نمایید.
8- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
9- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.

<>> توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون

<>1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 99/10/15 لغایت 99/10/17 خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز جمعه مورخ 1399/10/19 بصورت حضوری برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
تبصره: با توجه به شرایط ویژه کشور از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی، ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در صورت ممانعت از سوی آن ستاد در برگزاری آزمون، تاریخ جدید برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان در سایت ثبت نام خواهد رسید. لذا داوطلبان موظفند نسبت به مراجعه به سایت حد فاصل 99/10/12 لغایت 99/10/18 اقدام نمایند.
3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.

<>> سایر نکات

<>1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد.
2- دارندگان مدرک تحصیلی معادل تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
3- پذیرفته شدگان نهایی در صورت لزوم با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عیناً اخذ خواهد شد.
4- قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش و جذب نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرارداد موقت کار توسط شرکت مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
5- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی مسموع نخواهد بود.
6- در صورت وجود هرگونه ابهام در ساعت اداری با شماره ی 88802462 – 021 تماس حاصل نمایید.

جدول شماره یک : عناوین شغل و رشته های مورد نیاز ردیف عنوان
شغل تعداد
(نفر) مقطع
تحصیلی رشته های تحصیلی مهارت لازم
(جهت شرکت در مصاحبه) 1 کارشناس
اداری 1 لیسانس و
بالاتر 1- مدیریت منابع انسانی
2- مدیریت دولتی
3- مدیریت صنعتی
4- مهندسی صنایع تسلط کامل به icdl – آشنایی با قانون کار و تامین اجتماعی- آشنایی با محیط نرم افزار های منابع انسانی 2 کارشناس
نرم افزار 1 لیسانس و
بالاتر 1- مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
2- مهندسی فناوری اطلاعات IT دارای رزومه کاری مناسب حداقل 4 سال
مسلط به Microsoft SQL Server – دارای تجربه کاری در زمینه نرم افزار های ERP – تسلط و نمونه کاری زبان برنامه نویسی سی شارپ Asp.net و #c – آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی نظیر Photoshop- تسلط به راهبری Sharepoint- تسلط به نرم افزارهای فرم ساز BPC – تسلط به نرم افزارهای فرم ساز و فرآیندساز Nintex – فن بیان و دارای قدرت تحلیل و حل مسآله – مسلط به پشتیبانی نرم افزار و آشنا به مفاهیم شبکه 3 کارشناس
شبکه 1 لیسانس و
بالاتر 1- مهندسی کامپیوتر کلیه گرایشها
2- مهندسی فناوری اطلاعات IT دارای رزومه کاری مناسب حداقل 4 سال-مسلط به زمینه شبکه و دوره های MCSA و ترجیحا CCNA – فن بیان و دارای قدرت تحلیل و حل مساله و مستندسازی-مسلط به نرم افزارهای مانیتورینگ و مجازی سازی 4 تکنسین
تاسیسات 1 کاردانی 1- مکانیک- تاسیسات 2- تاسیسات 3- مکانیک-تاسیسات صنعتی
4- تعمیرات مکانیکی 5- مکانیک صنایع 6- مکانیک صنایع-تاسیسات عمومی صنایع
7- تأسیسات تهویه مطبوع 8-تاسیسات تهویه و تبرید توانایی رفع مشکل تاسیسات مکانیکی-توانایی نقشه خوانی تجهیزات- داشتن تجربه کار در تاسیسات برودتی و حرارتی. 5 تکنسین
مکانیک 1 کاردانی 1- مکانیک- تعمیرات نیروگاه
2- تعمیرات مکانیکی
3- مکانیک-تاسیسات حرارتی نیروگاه
4- مکانیک صنایع 5- مکانیک صنایع-تاسیسات
عمومی صنایع 6- مکانیک – توربین های گازی
7- مکانیک – نیروگاه حرارتی
8- مکانیک – پمپ و کمپرسور
9- مکانیک – تعمیرات ماشین آلات
صنعتی 10 – مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی توانایی رفع مشکل تاسیسات مکانیکی-توانایی نقشه خوانی تجهیزات. 6 کارگر
خدمات 3 دیپلم کلیه رشته ها سلامت جسمانی کامل و توانایی انجام کارهای خدماتی- آشنایی به امور خدمات و پذیرایی- دارا بودن فن بیان خوب. <>

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹