اخبار / استخدامی / استخدام شرکت سيمان هگمتان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت سيمان هگمتان

<>شركت سيمان هگمتان به عنوان يكی از شركتهای تابعه بنياد مستضعفان انقلاب اسلامی (هلدينگ صنايع معدنی كاوه پارس) در راستای توسعه و اشتغال پايدار در شهرستان درگزين واقع در شمال شرقی استان همدان از ميان آقايان متقاضی بومی (استان همدان) واجد شرايط مندرج در آگهي استخدام از طريق آزمون كتبی و مصاحبه علمی و تخصصي جهت استخدام در اين شركت، دعوت به همكاری می نمايد.

مهلت ثبت نام تا 6 اسفند 99 می باشد.

به همين منظور از كليه متقاضيان دعوت به عمل مي آيد كه با توجه به جدول استخدامي آخرين صفحه اين دفترچه، با توجه به شرايط مندرج در اطلاعيه هاي آزمون، و اطمينان از احراز شرايط ثبت نام نسبت به انتخاب گروه شغلي و ثبت نام در اين آزمون اقدام نمايند . شرايط شركت در اين آزمون به همراه ملاحظات آن علاوه بر فايل دفترچه آزمون، در اطلاعيه هاي ذيل اين صفحه نيز قابل دريافت مي باشد.

<>> شرايط عمومی داوطلبان

<>– 1 تابعيت جمهوری اسلامی ايران؛
– 2 اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته در شده قانون اساسي جمهوری اسلامی ايران؛
– 3 التزام به قانون اساسي جمهوری اسلامی ايران؛
– 4 انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانونی (معافيت پزشكي مورد پذيرش نميباشد ؛)
– 5 برخورداري از سلامت كامل جسمی و روحی ( عدم ابتلا به بيماري خاص يا نقص عضو )
– 6 نداشتن سابقه محكوميت جزایی مؤثر؛
– 7 عدم اعتياد به مواد مخدر و روانگردان؛
– 8 عدم وجود هرگونه ممنوعيت استخدام در دستگاههای اجرايي به استناد آراء مراجع قضایی و ذيصلاح؛
9 داوطلبان بومي استان همدان در صورت ارائه مدارک ذيل در اولويت مي باشند :
* همسر و فرزندان كارمندان رسمي و پيماني دولت يا و نيروهاي مسلح (اعم از شاغل يا و بازنشسته كه) محل خدمت فعلی يا بازنشستگي والدين داوطلب در استان همدان مي باشد.
* داوطلب حداقل چهار ( 4 )از سال سنوات تحصيلي(ابتدایی، راهنمايي، دبيرستان يا و دانشگاه به را) صورت متوالي يا متناوب در استان همدان گذرانده باشد.
* داوطلب، پدر، مادر يا و همسر وي حداقل چهار ( 4 )سال سابقه پرداخت حق بيمه در استان همدان را داشته باشد . (پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده صرفاً براي يكي از موارد مذكور قابل احتساب است
تذكر : مبنا براي تعيين بومي بودن داوطلب، آخرين تقسيمات كشوري در زمان نام ثبت ميباشد

<>> شرایط اختصاصی داوطلبان

<>شرایط سنی:
1. دارا بودن حداکثر 35 سال سن برای تمامی داوطلبین.
تذکر (1): ملاک عمل برای زمان دریافت کارت پایان خدمت آخرین روز ثبت نام می باشد.
تذکر (2): ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، روز شروع ثبت نام آزمون می باشد.
شرایط معدل:
1. داشتن حداقل معدل 14 برای فارغ التحصیلان الزامی می باشد.
شرایط تحصیلی:
2. مدرک دانشگاهی قابل قبول، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی می باشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکر شده باشد. (هرگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
4. مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاه ها مورد پذیرش نخواهد بود.
5.مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدام کتبی باشد،موردپذیرش نخواهد بود.
6. در هر یک از رشته های امتحانی صرفاً دانش آموختگان همان رشته،گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز می توانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
7. اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و درصورت عدم صحت مدارک در هرمرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) استخدام داوطلب منتفی خواهد بود.
تذکر (1): ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه تحصیلی می باشد.

<>> مواد آزمون

<>الف -مواد آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از:
ا. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
2. ریاضی و آمارمقدماتی
3. معارف اسلامی
4. زبان انگلیسی عمومی
5. اطلاعات عمومی،دانش اجتماعی و حقوق اساسی
6. هوش و توانمندی های عمومی
تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب- مواد آزمون تخصصی:
شامل دروس تخصصی هر رشته تحصیلی خواهد بود.
تذکر 1 :دروس عمومی با ضریب یک و دروس تخصصی با ضریب دو محاسبه و اعمال خواهند شد .
تذکر2: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای می باشند.
تذکر 3: آزمون با احتساب یک سوم نمره منفی برای هر پاسخ نادرست برگزار می گردد.

<>> مراحل ثبت نام

<>ثبت نام به صورت اینترنتی از روز 27 بهمن ماه سال 1399 لغایت 6 اسفند ماه سال 1399 انجام خواهد شد.
داوطلب متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.
الف) تهیه فایل اسکن شده از مدارک به صورت مجزا از هم:
1.عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد:
– عکس 4×3 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.
– با فرمت JPG باشد.اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 پیکسل باشد
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 100کیلو بایت باشد
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد
تذکر (1): اسکن و استفاده از عکس روی کارت های شناسایی (کارت ملی،شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن دقیق و با کیفیت بالا نمایند.
تذکر (2): در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است باتوجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های استخدامی قبلی،در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی  که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است،تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی،حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب،تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2.کارت ملی (پشت و رو)
3. صفحه اول شناسنامه
*4.مدرک تحصیلی
*5.کارت پایان خدمت/معافیت دائم
تذکر (1): داوطلب باید تصویر اسکن شده از مدارک ذکر شده در بندهای 4 و 5 را با در نظر گرفتن مشخصات زیر آماده نموده و در هنگام ثبت نام به صورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.
-تصویر با وضوح و کیفیت لازم باشد؛
– حداقل 50 کیلوبایت و حداکثر 100 کیلوبایت باشد؛
– حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.
* تذکر (2): داوطلبانی که تا آخرین روز ثبت نام فارغ التحصیل گردیده و یا خدمت آن ها به پایان خواهد رسید، در صورت کسب حد نصاب نمره لازم و قرار گرفتن در سقف 3 برابر ظرفیت مورد نیاز، در زمان بررسی مدارک داوطلبان، تصویر مدارک مورد نیاز از آن ها اخذ خواهد شد. بدیهی است در هر صورت، در زمان بررسی مدارک به همراه داشتن اصل مدارک مورد اشاره ضروری است.

<>> مطالعه شرایط آزمون

<>دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیداً توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه، اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
تذکر (1): پیش از صدور کارت ورود به جلسه آزمون، مدارک داوطلبان جهت شرکت در آزمون مورد بررسی قرار می گیرد؛ لذا چنانچه عدم احراز شرایط هر یک از داوطلبان در این مرحله تایید شود؛ کارت ورود به جلسه آزمون برای ایشان صادر نمی گردد.
تذکر (2): در هرمرحله از آزمون که عدم صلاحیت متقاضیان اثبات گردد؛ شرکت سیمان هگمتان مجاز خواهد بود که داوطلب را از ادامه فرایند ثبت نام باز دارد.

<>> شروع فرآیند ثبت نام

<>فرآیند ثبت نام در سامانه، در یک مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
* واریز مبلغ 500.000 ریال (پانصد هزار ریال) به شماره حساب جاری 2446071001 بانک تجارت بلوار بعثت همدان، به نام شرکت سیمان هگمتان و الصاق فیش واریزی در قسمت مربوطه سایت موسسه سینا.
نکته بسیار مهم: امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد؛ لذا لازم است متقاضیان با بذل توجه و دقت کافی نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند.

<>> زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

<>زمان برگزاری آزمون روز جمعه 15 اسفند ماه سال 1399 می باشد.
اطلاعیه در خصوص کارت شرکت در آزمون مذکور، متعاقبا از طریق سایت مؤسسه توسعه آموزشی پژوهش سینا قرار خواهد گرفت.
بدیهی ست جزئیات مکان برگزاری آزمون از این طریق به اطلاع رسانده خواهد شد. برای همین منظور ضروری است که داوطلبان سایت فوق را دنبال نمایند.
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

<>> مراحل و نحوه اعلام نتیجه

<>تعیین حد نصاب علمی، اعلام نتایج و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و آزمون عملی به شرح زیر صورت میپذیرد :
الف)کسب حدنصاب علمی:
معرفی داوطلبان جهت شرکت در سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون علمی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، و با رعایت سایر مبانی مقررات جاری مطابق قواعد زیر می باشد :
پس از برگزاری آزمون نمرات داوطلبان به تفکیک مواد عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب نمرات آزمون، معادل پنجاه درصد(50%) بالاترین نمره مکتسبه در آزمون با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب 2 برای نمره تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.
ب)انتخاب و اعلام لیست 3 برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی:
انتخاب افراد سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفا از بین داوطلبینی که حد نصاب لازم را کسب نموده بر اساس نمره کل آنان با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب 2 برای نمره تخصصی افراد به ترتیب نمره فضلی به تعداد سه ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.
تذکر: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده،صرفا بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و تایید آن، ، اعلام خواهد شد.

<>> بررسی مدارک

<>پس از انجام آزمون کتبی،پیرو اطلاعیه درج شده در سایت اینترنتی استخدام، پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مورد نیاز باید مدارک زیر را تکثیر و یک نسخه از آن را تحویل نمایند:
1. مدرک تحصیلی داوطلب
2. کارت ملی تمام صفحات شناسنامه داوطلب
3. کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم داوطلب
4 . گواهی معتبر سابقه کار مرتبط
تذکر: اعتبارکلیه مدارک ارسالی از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام خواهد شد. درصورتی که مشخص گردد داوطلب با مدارک جعلی اقدام به ثبت نام نموده است موضوع استخدام داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتارخواهد شد.

<>> مصاحبه

<>پس از تأیید مدارک ارسالی داوطلبان، از طریق سایت اینترنتی از بین دارندگان حد نصاب به ترتیب رتبه علمی کسب شده میزان چند برابر ظرفیت مورد نیاز جهت ارزیابی شایستگی و ها توانمندی و ها مصاحبه فنی دعوت به عمل می آید.
در صورت عدم تکمیل ظرفیت مورد نیاز،مجددا از بین داوطلبان دارای حد نصاب به ترتیب رتبه علمی کسب شده جهت ارزیابی شایستگی و ها توانمندی ها و مصاحبه فنی دعوت به عمل می آید.
تذکر: معرفی و یا موفقیت در مرحله «مصاحبه» هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمی کند پذیرش نهایی منوط به موفقیت در سایر مراحل استخدام میباشد.

<>> تذکرات مهم

<>1. محل جغرافیایی خدمت تمامی پذیرفته شدگان، استان همدان میباشد.
2.ثبت نام داوطلب صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی معرفی شده میباشد
3. مسئولیت صحت مندرجات ثبت شده در فرم ثبت نام اینترنتی به عهده داوطلب میباشد .چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام،آزمون و حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار مشخص گردد که داوطلب در هر مرحله با مدارک جعلی و یا با ذکر مشخصات غیر واقعی اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نموده است موضوع استخدام داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار میگردد.
4. انجام  ثبت نام هیچگونه تعهداستخدامی برای شرکت ایجاد نمی کند
5. داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در آزمون ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع،رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق باعناوین مدرک تحصیلی(مقطع،رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قیدشده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی داوطلب (مقطع،رشته و گرایش تحصیلی) درمتن دانشنامه موقت وی عینا همان مقطع، رشته و گرایش تحصیلی درج گردیده باشد .
7. داوطلب فقط حق شرکت در یکی از رشته های شغلی مورد نیاز را دارد.
8. استخدام منوط به طی کلیه مراحل مربوطه میباشد و چنانچه متقاضیان در هریک از مراحل استخدامی توفیق لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدامی منتفی میگردد.
9.با توجه به اینکه،مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابرظرفیت، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی،کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، و سن،سابقه اشتغال و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی،مغایر با شرایط مندرج در این آگهی، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان،اعلام نتایج اولیه،مصاحبه استخدامی و حتی در صورت پذیرش نهایی،داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
10. مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد مورد پذیرش قرار نمیگیرد.
11. به مدارک معادل و گواهی تعداد واحد (حتی تمام شده) و برگ تسویه حساب دانشگاه ترتیب اثر داده نخواهد شد
12. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک،مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل استخدام،محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی،حکم مزبور لغو و بلااثر می باشد.

<>> جدول رشته ها و مقاطع تحصیلی مورد پذیرش

ردیف عنوان شغلی مقطع تحصیلی 1 مهندسی مکانیک لیسانس 2 شیمی کاربردی/ مهندسی شیمی لیسانس 3 مهندسی صنایع/مدیریت صنعتی لیسانس 4 حسابداری/مالی لیسانس 5 کامپیوتر لیسانس 6 برق / الکترونیک فوق دیپلم 7 مکانیک / ساخت و تولید فوق دیپلم 8<>

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

<>


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹