اخبار / استخدامی / استخدام شرکت حمل و نقل مواد معدنی گهر ترابر سیرجان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت حمل و نقل مواد معدنی گهر ترابر سیرجان

<>شرکت حمل و نقل مواد معدنی گهر ترابر در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان کرمان مطابق جدول زیر پس از برگزاری مصاحبه تخصصی و روانشناختی اقدام به جذب نیرو نمایند.

افرادیکه متقاضی حضور در آزمون می باشند، می توانند برای ثبت نام از تاریخ 99/11/15 تا تاریخ 99/11/21 به سایت سیستم های مدیریت توسعه منابع انسانی مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ردیف حداقل مدرک تحصیلی تخصص جنسیت وضعیت بومی تعداد مورد نیاز توضیحات 1 سیکل راننده بیل مکانیکی مرد بومی سیرجان 15 داشتن حداقل یک سال سابقه کار مرتبط و گواهینامه ویژه بیل مکانیکی الزامی است. 2 راننده لودر 20 داشتن گواهینامه ویژه لودر الزامی است 3 مکانیک دیزل 10 داشتن حداثل یک سال سابقه کار مرتبط است <>
> شرایط عمومی

<>1-1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2-1- تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی
3-1- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم.
4-1- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.( با تأیید مراجع ذی صلاح).
5-1- عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهاد ها و ارگان ها به هر شکل ممکن.
6-1- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید امور ایمنی و بهداشت شرکت حمل و نقل مواد معدنی گهر ترابر
7-1- عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر، روان گردان و ….( با تأیید مراجع ذی صلاح)

<>

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹