اخبار / استخدامی / استخدام شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت توزیع برق شمال استان کرمان

<>شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در راستای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی متقاضی کار از بین آقایان در رشته های شغلی به شرح مندرج در جدول شماره 1 را از طریق برگزاری آزمون مهارت عملی و مصاحبه به ترتیب از بالاترین نمره با الویت بومی بودن به صورت قرارداد حجمی و با شرایط ذیل دعوت به کار می نمایند.

مهلت ثبت نام تا 26 مرداد 1400 می باشد.

<>> شرایط عمومی

<>1 -داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه.
3 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم( به استثناء ی معافیت های پزشکی).
4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر، روانگردانها، دخانیات و مشروبات الکلی.
5 -نداشتن سابقه محکومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه.
6 -نداشتن سابقه اخراج از شرکت های پیمانکاری درحوزه عملیاتی شرکتهای توزیع نیری برق
7 -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی وظایف محوله.
8 -دارا بودن شرایط احراز شغل بر اساس آگهی.
9 -نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمانها و شرکتهای دولتی یا خصوصی.
10 -احراز صلاحیت های مورد نظر و تأیید گزینش ، پس از قبولی در آزمون.
11 -دارا بودن گواهینامه ایمنی در برق از موسسات معتبر
12 -دارا بودن گواهینامه فن ورز شبکه هوایی از سازمان فنی و حرفه ای.
13 -دارا بودن گواهینامه آموزش های خط گرم جهت متقاضیان پذیرش برق کار خط گرم

<>> شرایط اختصاصی 

<>1 -داشتن مدرک تحصیلی دیپلم کلیه رشته ها و فوق دیپلم برق کلیه گرایش ها مناسب با شرایط اعلام شده
2 -داوطلبان دارای سابقه کار مرتبط، دارای اولویت می باشند.
3 -قد و وزن متناسب و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی ، قدرت تحرک و توانایی انجام وظیفه برای تمامی مشاغل مورد تقاضا.
4 -نداشتن مشکل بینایی(عینک نمره بالا)، شنوایی( استفاده از سمعک)، لکنت زبان، بیماری های خاص و یا حوادثی که منجر به استفاده از پلاتین در اعضای بدن (برای متقاضیان خط گرم) شده باشد.
5 -بومی بودن در شهرستان محل خدمت در اولویت پذیرش می باشد.
بومی به کسی اطلاق می شود که داری حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشد:
5-1 -شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد.
5-2 -داوطلب حداقل سه (3 (سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
5-3 -داوطلب حداقل سه (3 (سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا را داشته باشند.
6 -انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون مهارت عملی و مصاحبه که به صورت همزمان انجام می گردد و براساس بالاترین امتیاز کسب شده خواهد بود،
7 -از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر خدمت در محل موردنظر و با اختیارات شرکت، اخذ خواهد گردید.
8 -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا اعلام مدارک به صورت ناقص، بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از بکارگیری نیرو (شامل آزمون مهارت ، مصاحبه و گزینش) محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت عقد قرارداد، قرارداد مزبور لغو خواهد گردید.
9 -نتایج این آزمون تا برگزاری آزمون بعد معتبر می باشد.

<>> مواد آزمون

<>1- آزمون بصورت کاملا عملی برگزار خواهد شد که شامل: اصول ایمنی در برق (آشنایی با دستور العمل ها و مقررات ایمنی – آشنایی با ابزار انفرادی و گروهی – اقدامات لازم برای برق گرفتگی – CPR) - شناخت ابزار و تجهیزات و یراق آلات کابل خودنگهدار (آشنایی با ابزار کار) – نحوه اجرای شبکه کابل خودنگهدار (نحوه استقرار کابل روی لنسر – نحوه کار با وینچ – نحوه کابل کشی – نحوه بستن اتصالات – نحوه تنظیم فلش خط – نحوه جمع آوری شبکه) - پستهای توزیع هوایی و زمینی (آشنایی با استانداردهای پستهای زمینی و هوایی) – شناخت شبکه های زمینی (استانداردهای شبکه های زمینی، نحوه حفر کانال، نحوه خواباندن و دفن کابل) شناخت تجهیزات و یراق آلات شبکه های توزیع – عملیات صعود و فرود از انواع پایه ها - کار در ارتفاع (نحوه استقرار بر روی انواع پایه ها، نحوه انتقال لوازم به ارتفاع) – مباحث مربوط به خط گرم و سنجش مهارت

<>> چگونگی ثبت نام

<>1-داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 1400/05/19 حداکثر تا ساعت 24 روزسه شنبه مورخ 1400/05/26 از طریق سایت اینترنتی مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
2-داوطلبان می بایست مبلغ 1/000/000 ریال (یک میلیون ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند.

<>> راهنمای ثبت نام

<>1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده نمایید.
7- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی می باشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
8- بررسی و تایید پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.
9- مدارک قبول شدگان 3 برابر ظرفیت بر عهده مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خراسان می باشد.

<>> توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون

<>1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون مهارتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1400/05/27 لغایت 1400/05/29 انجام خواهد پذیرفت.
2- آدرس محل برگزاری آزمون و ساعت حضور هر داوطلب بر روی کارتهای ورود به جلسه درج می گردد. داوطلبان موظفند جهت جلوگیری از ازدهام و رعایت پروتکل های بهداشتی راس ساعت اعلام شده در محل حضور یابند.
3- ارائه کارت ورود به آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به محل آزمون الزامی است.
بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به محل آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد. شایان ذکر است تطبیق مدارک و احراز هویت در زمان آزمون از طریق مجتمع عالی، آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خراسان انجام خواهد شد.
4- با توجه به اینکه آزمون بصورت کاملا مهارتی برگزار می گردد داوطبان باید لباس – کفش کار و کلا ایمنی به همراه داشته باشند از ورود افراد فاقد لباس کار به محل برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

<>> سایر نکات

<>1- آزمون مذکور مختص آقایان می باشد.
2- در هر یک از رشته های شغلی فارغ التحصیلان آن مقطع در کلیه رشته و گرایش ها میتوانند شرکت کنند ولی اولویت پذیرش با رشته ها و یا گرایش های فنی برق می باشد و همچنین بکارگیری نیرو با مقاطع پایینتر یا بالاتر از آنچه که در آگهی آزمون اعلام شده، امکان پذیر نمی باشد در صورت احراز این موضوع از ادامه همکاری با متقاضی جلوگیری می گردد.
3- دارندگان مدرک تحصیلی معادل تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.
4- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی تکمیلی مورد نیاز خواهند بود، بدیهی است هزینه های مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عیناً اخذ خواهد شد.
5- در این آزمون، هر داوطلب می تواند فقط در یک شهر ثبت نام نماید.
6- قبولی در آزمون مهارتی اولیه به منزله پذیرش و بکارگیری نبوده، بلکه موکول به موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، معاینات پزشکی و اخذ طب کار، عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح و تایید حراست می باشد و با پذیرفته شدگان نهایی، پس از ارائه مدارک در مهلت مقرر، قرارداد موقت کار توسط شرکتهای مذکور مطابق قانون کار و مقررات ذیربط منعقد خواهد شد.
7- عدم ارائه مدارک توسط پذیرفته شدگان نهایی در مهلت مقرر به منزله انصراف تلقی و شرکت نسبت به جایگزینی آنها از محل نیروهای ذخیره اقدام نموده و اعتراضات بعدی مسموع نخواهد بود.
8- کلیه فرزندان همکاری که در صنعت برق مشغول به کار بوده اند می توانند از سهمیه17% آزمون استفاده نمایند.
9- سهمیه خانواده معظم شهدا، جانبازان، سازمان به شرح زیر می باشد:
1-9 تا سقف بیست و پنج درصد (25%) ظرفیت استخدامی به جانبازان و آزادگان فاقد شغل فرزندان شهدا جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان بالای یک سال اسارت به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد.
توضیح: در صورت عدم تکمیل سهمیه بیست و پنج درصد (25%) از موارد فوق، باقیمانده سهمیه مذکور به برادر شهید به ترتیب نمره
مکتسبه اختصاص می یابد.
2-9 تا سقف پنج درصد (5%) ظرفیت استخدامی به رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبه ها)، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص می یابد.
تبصره:مرجع صدور تاییدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان، فرزندان آن ها و فرزندان شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ناجا میباشند.
متقاضیان می بایست تاییدیه مربوط را در روز بررسی مدارک ارائه نمایند.
10-در صورت وجود هرگونه ابهام در ساعت اداری با شماره ی 09159135366 تماس حاصل نمایید.

شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در نظر دارد به منظور اجرای تعهدات قراردادهای سال جاری از طریق برگزاری آزمون مهارتی ازبین داوطلبان مرد حائز شرایط برای بخش کارگری با مدرک تحصیلی دیپلم کلیه رشته ها و فوق دیپلم برق کلیه گرایشها با توجه به جدول ذیل دعوت به همکاری نماید. نام شرکت پیمانکار نوع شغل مدرک تحصیلی شرح شغل انتخابی تعداد مورد نیاز محل خدمت شرکت های آرمان
الکترونیک، پارس نیرو
کرمان، نوگران قدرت، توان
افزا پیشتاز، صفا نیرو
کرمانیان برق کار شبکه توزیع برق
(برای فعالیت های خط
گرم، بهره برداری، بازرسی
و نصب لوازم اندازه
گیری، مامور قرائت و
وصول مطالبات)  دیپلم کلیه رشته ها
ترجیجا برق و فوق دیپلم
برق کلیه گرایشه برق کار شبکه توزیع
(با توانائی کار در ارتفاع
وصعود و فرود از تیر) 11+4* شهر کرمان 1 شهر چترود 2 گلباف 2 رفسنجان 6 نوق 1 انار 5 شهربابک 2+2* زرند 2 کوهبنان <>*- تعداد چهار نفر از سهمیه محل خدمت شهر کرمان و دو نفر از سهمیه محل خدمت شهر زرند نیروی خط گرم مورد نیاز میباشد و متقاضیان الزاما در صورت مهارت در شبکه خط گرم و دارا بودن گواهینامه آموزش خط گرم از موسسات معتبر امکان حضور در آزمون را دارند. 
داوطلبان گرامی جهت اطلاع از سایر شرایط آزمون به آدرس سایت اینترنتی مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان مراجعه نمایند. و همچنین در صورت عدم احراز شرایط و یا انصراف از ثبت نام وجه دریافتی مسترد نمی گردد. 

تقویم آزمون ثبت نام از روز چهارشنبه 1400/05/20 لغایت سه شنبه 1400/05/26 دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه 1400/05/27 لغایت جمعه 1400/05/29 <>

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

<>


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰