اخبار / استخدامی / استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب

<>شرکت تعاونی بهره برداری انتقال توان جنوب به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و طب صنعتی به صورت قراردادی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیروی اپراتور به صورت شیفت کار در پستهای انتقال و فوق توزیع استانهای فارس و بوشهر می نماید


مهلت ثبت نام تا 31 مرداد 99 می باشد.

ثبت نام شرکت در آزمون از تاریخ يكشنبه1399/5/19 لغایت جمعه1399/5/31است و چنانچه بر اساس شرايط( به ويژه با توجه به شيوع بيماري كرونا ) تغييري در تاريخ صورت گيرد به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

<>
> شرایط عمومی

<>1-1 داشتن تابعیت ایرانی

<>2-1 انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم(هیچ گونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست )

<>3- 1عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات

<>4-1 نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری

<>5-1 داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاراپراتوری

<>6- 1دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی

<>7-1 نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها

<>8-1 احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

<>
> شرایط اختصاصی

<>1- 2-عنوان شغلی کلیه مشاغل ذکر شده، اپراتور ایستگاه برق می باشد و فقط متقاضیان مرد، مجاز به انتخاب کد رشته های شغلی مذکور می باشند.

<>2-2داشتن مدرک فوق دیپلم در یکی از گرایشهای الکتروتکنیک وبرق-قدرت یا مدرک مهندسی برق گرایش

<>(66و132 کیلوولت ) شبکه های انتقال و توزیع یا مهندسی تکنولوژی برق (قدرت) برای پستهای فوق توزیع

<>و داشتن مدرک مهندسی برق قدرت با گرایش شبکه انتقال و فوق توزیع یا تکنولوژی برق (قدرت) برای پستهای انتقال (230و400 کیلوولت ) الزامی می باشد .

<>تذکر مهم: افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد برققدرت وبالاتر به شرطی مجاز به شرکت دراین آزمون هستند که مدرک فوق دیپلم یا لیسانس متناسب با شرایط بند 2-2 را داشته باشند.

<>3-2داشتن حداکثرسن 30 سال تمام تا تاریخ 1399/6/1 (صرفا متولدین1369/6/1به بعد مجاز به شرکت در آزمون می باشند) .

<>تذکر 1: داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام، فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

<>تذکر2: محدوده سنی ذکر شده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر از کاردانی تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.

<>تذکر 3:طول مدت خدمت سربازی به سقف سنی اعلام شده اضافه می شود .

<>4-2- داوطلب باید بومی واجد شرایط شهرستان محل خدمت انتخابی باشد.


<>> تعریف بومی در این آگهی

<>متقاضیانی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل انتخابی بومی محسوب می شوند:

<>1-4-2- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی ، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

<>2-4-2- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان- دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد( ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)

<>3-4-2- فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد(مشروط به اینکه حد اقل 4 سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند باارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).

<>4-4-2-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).

<>تذکر1: بجز افراد واجد 1-4-2 ، سایر داوطلبان می بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک ، تاییدیه ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

<>
> نحوه ثبت نام

<>ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام میگیرد:

<>1-3- ورود به سایت اینترنتی ثبت نام

<>2-3- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تأیید آنها.

<>3-3- تأییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب .

<>4-3- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.

<>تذکر1: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم می باشد

<>
> مدارک مورد نیاز ثبت نام

<>1-6-3- تکمیل برگ درخواست شغل الکترونیکی در سامانه ثبت نام. با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید .

<>تذکر1 : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت

<>2-6-3- پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ پانصد هزار ریال از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام

<>تذکر2: پس از واریز وجه تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی گردد.

<>3-6-3- اسکن یک قطعه عکس 4× 3 که بایستی متناسب با توضیحات بند 7-3 باشد.

<>4-6-3-اسکن صفحات کامل شناسنامه- کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

<>5-6-3 -داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام ،آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیلخود را به صورت دقیق وارد نمایند . آدرس و شماره تلفن های وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یاایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخ گو نباشد از ادامه فرایند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت .

<>
> نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب

<>1-7-3- حجم فایل اسکن عکس 4×3 کمتر از 100کیلوبایت باشد.

<>2-7-3- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

<>3-7-3- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

<>
> مهلت ثبت نام

<>1-4 – متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 1399/5/19 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 1399/6/1 نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت آزمون اقدام نمایند.

<>2-4 – به ثبت نام و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

<>3-4 در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

<>تلفن : 07137353101

<>ساعات پاسخگویی :شنبه تا چهارشنبه 16-8

<>پشتیبانی سایت : 09020445217(صرفاً جهت پاسخگویی به مشکلات سامانه ثبت نام)

<>(داوطلب گرامی، شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع پرهیز نمایید.)

<>
> کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون

<>1-5- چنانچه مجوز برگزاری آزمون برای تاریخ 1399/6/6 صادر شود داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روز های سه شنبه 1399/6/4 و چهارشنبه مورخ 1399/6/5 با درج کد ملی و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت آزمون اقدام نمایند.

<>2-5- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

<>3-5- پیش بینی اولیه برای زمان برگزاری آزمون کتبی روز سه شنبه مورخ 1399/6/6 از ساعت 15 الی 17 می باشد که در صورت صدور مجوز برگزاری آزمون توسط مراجع ذی ربط با رعایت شرایط بهداشتی لازم، آزمون در این تاریخ برگزار خواهد شد.

<>4-5- آدرس دقیق محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

<>5-5 : برگزاری آزمون جهت داوطلبان استان های فارس و بوشهر در شهر شیراز خواهدبود .

<>6-5 زمان اعلام نتایج آزمون کتبی یک هفته پس از آزمون می باشد .

<>7-5-درزمان تطبیق مدارک ،که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید مصاحبه عمومی و روان‌شناسی نیز از داوطلبین پذیرفته شده درآزمون کتبی انجام می شود و داوطلبین می بایست کلیه مدارک لازم جهت صحت سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس ازآن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود

<>9-5- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان یک هفته پس از اتمام مصاحبه تخصصی می باشد .

<>تذکر مهم: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، کلیه مراحل آزمون ومصاحبه بر اساس نظر ستاد مدیریت بیماری کرونای استان فارس برگزار میگردد. لذا در صورتیکه آن ستاد یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی برگزاری هر یک ازمراحل آزمون را در تاریخ اعلام شده عامل شیوع کرونا تشخیص دهد آن مرحله به زمان دیگری موکول می گردد.

<>
> مفاد آزمون

<>1-6- تعداد سوالات آزمون 60 سوال شامل 40سوال تخصصی (با ضریب2)در زمینه شغل مورد تقاضا (مدارهای الکتریکی، مبانی سیستمهای قدرت، رله و حفاظت، تجهیزات پست)و 20 سوال عمومی با ضریب 1 شامل سوالهای سنجش هوش و استعداد بصورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت 60 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

<>
> عناوين محل های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی

ردیف نام شهرستان مورد تقاضا تعداد مورد نیاز<>(مرد)

مقطع  تحصیلی مورد قبول بومی 1 لار 6 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان لار 2 شیراز 12 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان شیراز 3 فیروز آباد 2 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان فیروز آباد 4 کوار 1 فوق دیپلم و لیسانس شهرستان کوار 5 داراب 3 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان داراب 6 خفر 1 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان خفر 7 جهرم 7 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان جهرم 8 گله دار 7 لیسانس شهرستان مهر 9 کوه چنار 3 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان کوه چنار 10 آباده 4 لیسانس شهرستان آباده 11 اقلید 7 لیسانس شهرستان اقلید 12 کازرون 4 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان کازرون 13 مرودشت 3 فوق دیپلم ولیسانس شهرستان مرودشت 14 بوشهر 3 لیسانس شهرستان بوشهر <>
> تذکرات بسیار مهم

<>تذکر 1 -داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی آن کد محل را داشته باشند.

<>تذکر2:انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون ، با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده و به میزان 3 برابر ظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.

<>تذکر3: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی ثبت نام  خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

<>تذکر4: لازم به تأکید است کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا” مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.چنانچه در هر مرحله از فرایند آزمون و جذب مشخص شود که متقاضی واجد شرایط مندرج در این اطلاعیه نبوده است از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

<>تذکر5: این اطلاعیه هیچ گونه تعهدی در استخدام داوطلبین ایجاد نمی نماید و کارفرماو پیمانکاربا توجه به شرایط متغیرکار در قبول یا رد داوطلبین کاملا مختارند.

<>تذکر 6: انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون، تأیید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسي و تخصصي متناسب با نيازهاي شغلي مورد نظر ، تأیید پزشک معتمد شرکت ، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد. داوطلبان مي بايست قبل از جلسه مصاحبه در تاريخي كه اعلام خواهد شد با همراه داشتن كليه مدارك تحصيلي، بومي، هويتي و پايان خدمت سربازي خود به محل تعيين شده توسط مجري مراحل آزمون مراجعه نمايند و درصورت تأييد مدارك، مجاز به شركت در جلسه مصاحبه خواهد بود. به مداركي كه بعد از اين تاريخ ارائه شود ترتيب اثر داده نخواهد شد

<>تذکر7 : شرط استخدام قراردادی دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های بدو خدمت و گذراندن زمان کار آموزی به مدت 3 ماه می باشد

<>تذکر8: از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری اقامت درمحدوده محل کار تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد گردید.

<>جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید.

<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

<>


<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹