اخبار / استخدامی / استخدام در شرکت پیشگامان عصر داده پردازی - 12 ردیف شغلی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام در شرکت پیشگامان عصر داده پردازی - 12 ردیف شغلی

<>شرکت پیشگامان عصر داده پردازی برای تکمیل کادر خود در پروژه های مختلف شرکت، بصورت حضوری و دور کاری ( تمام وقت و نیمه وقت) از سراسر ایران با شرایط ویژه در ردیف های شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغل توضیحات 1 مشاور با حداقل مدرک فوق لیسانس در زمینه های روانشناسی و مشاوره و تربیتی.. ( تلفنی و حضوری) 2 مشاور با  حداقل مدرک حداقل لیسانس در زمینه حقوقی.. (تلفنی و حضوری) 3 مشاور با حداقل مدرک حداقل لیسانس و شماره عضویت نظام پزشکی در زمینه مشاوره تغذیه (تلفنی و حضوری) 4 مشاور با مدرک معتبر در زمینه طب سنتی (تلفنی و حضوری) 5 مشاور با حداقل مدرک کارشناسی مامایی و مجوز رسمی جهت مشاوره زنان (تلفنی و حضوری) 6 مشاور با حداقل مدرک سطح دو حوزه  جهت مشاوره مذهبی و احکام. (تلفنی و حضوری) 7 مشاور با  حداقل مدرک لیسانس و کارگاه mmt و یا ماتریکس جهت مشاوره ترک اعتیاد (تلفنی و حضوری) 8 مشاور با مدرک حسابداری و…. جهت مشاوره مالی ( تلفنی و حضوری) 9 شخص متبحر در زمینه تبلیغات در فضای مجازی من جمله تهیه تیزر، پوستر،  ربات تلگرامی و اینستاگرامی و… (حضوری و دور کاری) 10 طراح سایت و مسئول سیو.. (حضوری و دور کاری) 11 دانشجویان مستعد و فعال دارای هوش اجتماعی بالا در زمینه امور استارت آپی.. ترجیحا آشنایی با امور مختلف مثل پست گذاری، فضای مجازی و.. (ترجیحا حضوری) 12 پژوهشگر در زمینه مهارتهای زندگی (رشته های روانشناسی، حقوق،مالی،مذهبی، زنان، تغذیه و طب سنتی) دورکاری <>ضمنا عزیزانی که موفق به طی مراحل استخدام و گزینش می شوند از کارگاه های  آموزشی  مرتبط با رشته خود بعد از عقد قرار داد و قبل از شروع  کار و همچنین از آموزش های لازم در طول مدت کار و نظارت  توسط  برترین اساتید کشوری  برخوردار می گردند..

<>(ارسال رزومه فقط از طریق ایمیل بوده و تماس تنها در موارد ضروری میباشد)

<>لطفا  نام  و نام خانوادگی و ردیف شغلی درخواستی خود را ایمیل نموده تا راهنمایی لازم به ایمیل شما ارسال گردد.

<>[email protected]

تلفن : 02122964335

مهلت : 1396/12/29


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶