اخبار / استخدامی / استخدام در سازمان تامین اجتماعی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام در سازمان تامین اجتماعی

<>سازمان تامین اجتماعی، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی در بخش درمان سراسر کشور و بخش بیمه ای استان های اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالي، مرکزی و همدان دعوت به همکاری مینماید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی میرساند که ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه 97/6/4 آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ 97/6/13 پایان می پذیرد.

کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

بخش اول: توضیحات عمومی<>1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
3 – دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.
4- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و تواناییهای لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر.
5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
8- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
9- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام (97/6/13) و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (97/6/4) می باشد.

<>.بخش دوم: توضیحات اختصاصی

<>شرایط اختصاصی استخدام:

<>1- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی میباشد.
داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.
2- شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین میگردد:
1/2- دارندگان مدرک تحصیلی ديپلم با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 24 سال تمام.
2/2- دارندگان مدرک تحصیلی ديپلم در رشته تحصیلي بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر 30 سال تمام.
3/2- دارندگان مدرک تحصیلی فوق ديپلم با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 26 سال تمام.
4/2- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 28 سال تمام.
5/2- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 30 سال تمام.
7/2 – دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی) با حداکثر 35 سال تمام.
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.
تبصره 1: مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (طرح لایحه نیروی انسانی حداکثر 24 ماه و ضریب K)، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر 35 سال و برای مقاطع تحصیلی دکترا (عمومی و تخصصی) 40 سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد. شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقي خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمي باشد.
توضیحات:
شرکت های ماموريتي و تكلیفي سازمان تامین اجتماعي به شرح ذيل مي باشد:
1- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی 2- بانك رفاه کارگران 3- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی 4- شرکت گروه هتل های هما 5- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه 6- رفاه گستر 7- سرمایه گذاری تامین اجتماعی 8- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی 9- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 10- کار و تامین 11- گروه پزشکی حکمت 12- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران 13- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین 14- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین.
قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و مدت حضور در جبهه و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صلاح در زمان تحویل مدارک به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی 35 سال و برای رشته های دکترا (عمومی و تخصصی) 40 سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره 2: فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام (خارج از سهمیه ایثارگران) از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند می گردند.
3- معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
4- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
5- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایرسازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار در سازمان الزامی میباشد.
6- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمنا آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.
تبصره: به هنگام ثبت نام رعایت مقاطع تحصیلي و رشته های تحصیلي مندرج در این آگهي الزامي مي باشد.

بخش سوم: امتیازات و سهمیه های قانونی:<>1- امتیاز بومي: این امتیاز پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان/ استان) به شرح ذیل لحاظ می گردد:
– بومی شهرستان مورد تقاضا 25 امتیاز
– بومی استان مورد تقاضا 15 امتیاز
داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی ازویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
1-1- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
1-2- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
1-3- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
1-4- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
1-5- داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
1-6- داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
1-7- داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
1-8- داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
1-9- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
1-10- پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
2- به دلیل نگهداشت نیروی انسانی و با لحاظ اصل بومی گرایی اولویت تکمیل ظرفیت در عناوین شغلی مشخص شده تحت عنوان “اولویت بومي” با متقاضیان بومی شهرستان بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه بوده و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان جهت انجام سایر مراحل استخدامی دعوت بعمل خواهد آمد. لذا متقاضیانی که طبق این آگهی بومی تلقی نمیگردند مجاز به ثبت نام در عناوین شغلی مذکور (“اولویت بومي”) نمی باشند.
3- مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از تعیین تکلیف و کسر مجوز سهمیه های 5% ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و 3% قانون جامع حمایت از حقوق معلولان صورت خواهد پذیرفت.
4- جذب مشمولین ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از محل مجوزهای استخدامی به میزان سهمیه تخصیصی صرفاً در صورت ثبت نام و از طریق شرکت در آزمون استخدامی و رقابت بین داوطلبان مشمول سهمیه های 25% و 5% ایثارگران بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه و پس از احراز شرایط عمومی گزینش صورت خواهد پذیرفت.
4-1- سهميه 25 درصد ايثارگران: بیست و پنج درصد (25%) سهمیه استخدامی به جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج در صد (25%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یك سال و بالای یك سال اسارت و خواهر و برادر شهید پس از طی فرآیند استخدام (آزمون کتبی، مصاحبه علمی و …) اختصاص دارد.
نکته مهم: صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی 25% بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد.
تبصره 1: مشمولین سهمیه 25% ایثارگران مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی 5% ایثارگران و یا بالعکس نمی باشند. به عبارت دیگر هر یك از داوطلبان میبایست در صورت مشمول بودن، صرفًاً از یك سهمیه استخدامی مشخص شده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه 25% ایثارگران، جهت استفاده از سهمیه اختصاصی خود صرفاً باید مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره 2: در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت. اولویت استخدامی در بین این مشمولین به ترتیب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر (بر اساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یك سال اسارت و بیشتر می باشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه قابل تسری به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده (به ترتیب به همسر شهید، هسمر جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یك سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید) خواهد بود.
تبصره 3: به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی 25 درصد ایثارگران توصیه میشود برای حصول اطمینان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی حداقل 25% قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تبصره 4: مشمولین سهمیه 25% ایثارگران به استثناء خواهر و برادر شهید (به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند “و” ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن) از شرط سن، مدرک تحصیلی و معدل معاف می باشند.
تبصره 5: باتوجه به هماهنگی بعمل آمده با بنیاد شهید و امورایثارگران عنوان شغلی و محل خدمت مورد تقاضا جهت مشمولین سهمیه 25% ایثارگران از سهمیه سایر داوطلبان تفکیك گردیده و داوطلبان ایثارگر مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفاً باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره 6: معافیت های مندرج در تبصره (4) این بند صرفاً به میزان سهمیه مذکور (تعداد مندرج در این آگهی) بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه موصوف، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه 25% بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی الزامی خواهد بود.
4-2- سهميه 5 درصد ايثارگران: پنج درصد (5%) سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یكسال اسارت اختصاص دارد.
تبصره 1: ثبت نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یكسال اسارت الزامی بوده لیکن از شرط سن ،مدرک تحصیلی ومعدل معاف می باشند.
تبصره 2: رعایت شرط سنی، معدل، مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسر و فرزند رزمنده با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام و شرکت در آزمون الزامی می باشد.
تبصره 3: معافیت های مندرج در تبصره (1) این بند صرفا به میزان سهمیه مذکور (تعداد مندرج در لیست پیوست) بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه موصوف، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه 5% بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی الزامی الزامی خواهد بود.
تبصره 4: داوطلبان سهمیه استخدامی 5% ایثارگران حق انتخاب شغل محل های مربوط به سهمیه 25% را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون حذف خواهند شد.
تذکر: رعایت مدرک تحصیلي متقاضیان از محل سهمیه های 25% و 5% ایثارگران در رسته های بهداشتي و درماني، فناوری اطلاعات و امورمالي برابر ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل الزامي خواهد بود.
5- سهميه 3 درصد معلولين: 3% از مجموع مجوزهای استخدامی هر استان از بین معلولان بهزیستی واجد شرایط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی و به میزان سهمیه تخصیصی بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه و پس از احراز شرایط عمومی گزینش و طب کار در عناوین شغلی مورد نیاز سازمان بکارگیری خواهند شد. شایان ذکر است رعایت کلیه شرایط مندرج در این آگهی اعم از مقطع و رشته تحصیلی، جنسیت، معدل و…. جهت متقاضیان سهمیه موصوف الزامی می باشد.
تبصره: سقف سنی مندرج در قسمت شرایط اختصاصی استخدام جهت مشمولین سهمیه 3% بهزیستی با یك مقطع تحصیلی بالاتر محاسبه می گردد.
شایان ذکر است پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده بعنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط جنسیت، سن، مدرک تحصیلی، معدل و… الزامی خواهد بود. بدیهی است مشمولین میبایست در صورت موفقیت در مرحله آزمون کتبی نسبت به ارائه گواهی از سازمان بهزیستی اقدام نمایند.

جدول شماره 1- ظرفیت سهمیه های 5 درصد ايثارگران و 3 درصد بهزيستي در استانها اداره کل/ مدیریت درمان سهمیه 5 درصد ایثارگران تخصیصي سهمیه 3 درصد بهزیستي تخصیصي اداره کل استان اصفهان 1 0 اداره کل استان خراسان رضوی 1 1 اداره کل استان خراسان شمالی 0 0 اداره کل استان مرکزی 0 0 اداره کل استان همدان 1 1 اداره کل استان البرز 1 1 مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی 3 2 مدیریت درمان استان آذربایجان غربی 1 1 مدیریت درمان استان اردبیل 2 1 مدیریت درمان استان اصفهان 8 5 مدیریت درمان استان ایلام 0 0 مدیریت درمان استان بوشهر 3 2 مدیریت درمان تهران 17 10 مدیریت درمان استان چهارمحال و بختیاری 1 1 مدیریت درمان استان خراسان رضوی 5 3 مدیریت درمان استان خراسان شمالی 1 0 مدیریت درمان خراسان جنوبی 0 0 مدیریت درمان استان خوزستان 5 3 مدیریت درمان استان زنجان 3 2 مدیریت درمان استان سمنان 1 1 مدیریت درمان استان سیستان و بلوچستان 1 0 مدیریت درمان استان فارس 4 2 مدیریت درمان استان قزوین 4 3 مدیریت درمان استان قم 2 1 مدیریت درمان استان کردستان 2 1 مدیریت درمان استان کرمان 2 1 مدیریت درمان استان کرمانشاه 2 1 مدیریت درمان استان کهگیلویه و بویراحمد 1 1 مدیریت درمان استان گلستان 2 1 مدیریت درمان استان گیلان 2 1 مدیریت درمان استان لرستان 2 1 مدیریت درمان استان مازندران 5 3 مدیریت درمان استان مرکزی 5 3 مدیریت درمان استان هرمزگان 2 1 مدیریت درمان استان همدان 4 2 مدیریت درمان استان یزد 3 2 مدیریت درمان کاشان 1 1 مدیریت درمان البرز 1 0 <>داوطلبان متقاضی سهمیه های 3 درصد و 5 درصد ایثاگران ضرورت دارد در زمان ثبت نام به ظرفیت موجود برای سهمیه های فوق در ادارات کل و مدیریت های درمان استان ها مندرج در جدول شماره (1) توجه نمایند. بدیهی است در استان هایی که در سهمیه مورد تقاضا ظرفیت آن صفر  (0) درج گردیده در صورت شرکت در آزمون همانند داوطلب آزاد گزینش خواهند شد.
مراحل ثبت نام:
1- تکمیل فرم ثبتنام اینترنتی.
2- فایل عکس اسکن شده.
داوطلب میبایست یك قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 1: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 2: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یكشنبه مورخ 97/6/4 لغایت روز سه شنبه مورخ 97/6/13 انجام خواهد پذیرفت و این تاریخ به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 600/000 ریال (ششصد هزار ریال) به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
مدارک ومستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دريافت کارت شرکت در آزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 97/7/17 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 97/7/20 در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی براساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.
مواد آزمون عبارتند از:
به هر یك از داوطلبان یك دفترچه عمومی و یك دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومي:
1- ریاضیات و آمار مقدماتی
2- زبان انگلیسی- عمومی
3- زبان و ادبیات فارسی
4- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L)
5- معارف اسلامی
6- شناخت تامین اجتماعی
7- اطلاعات عمومی
8- استعداد و هوش
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

<>آزمون تخصصي:
1- در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.
2- جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمی باشد.
3- سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هریك از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره (2) درج گردیده است.
تذکرات و نكات مهم درخصوص استخراج نتايج اولیه:
1- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یك سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
2- استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمنا امتیازات بومی و… برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
3- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.
4- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
5- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

<>ثبت نام در تامین اجتماعی

<>


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۷