اخبار / استخدامی / آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

<>ثبت‌نام‌ برای شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال ۱۳۹۹ از امروز ۱۵ دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

<>به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور؛ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سال ۱۳۹۹  از امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال جاری می توانند به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  نسبت به ثبت نام  اقدام کنند.

<>مهلت ثبت نام در آزمون فوق روز یکشنبه ۲۱ دی ما پایان می‌پذیرد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام کنند. همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

<>با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی وزارت بهداشت درخصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی درخصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام (۲۱ دی ماه) در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. بنابراین تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه کنند.

<>


منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹