اخبار / سازمان سنجش آموزش کشور / آزمون کارشناسی ناپیوسته برگزار شد- انتشار دفترچه انتخاب رشته هفته آتی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون کارشناسی ناپیوسته برگزار شد- انتشار دفترچه انتخاب رشته هفته آتی

رقابت 425 هزار نفری داوطلبان کنکور مشترک وزارت علوم و دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته(کاردانی به کارشناسی) در نوبت صبح برگزار شد. این آزمون تا عصر امروز نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگار مهر، آزمون داوطلبان گروههای آزمایشی فنی - مهندسی و علوم پایه در 33 کد رشته و حضور 214 هزار و 491 داوطلب صبح امروز پنجشنبه برگزار شد. آزمون داوطلبان گروههای پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی در 60 کد رشته و با حضور 210 هزار و 233 داوطلب نیز در بعدازظهر امروز پنجشنبه برگزار می شود.  همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی از روز شنبه 4 شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از روز یکشنبه 5 شهریور تا چهارشنبه 8 شهریور مهلت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

از 214 هزار و 491 داوطلب، حدود 194 هزار نفر نسبت به پذیرش در دانشگاه آزاد اعلام علاقه مندی کرده‌اند. داوطلبانی که نسبت به پذیرش در دانشگاه آزاد علاقه مندی خود را اعلام کرده‌اند، باید برای انتخاب رشته در واحدهای این دانشگاه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org از یکشنبه هفته  آینده مراجعه کنند. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی این آزمون هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۲ شهریور ۱۳۹۱