اخبار / دانشگاهی / کسب رتبه اول آزمون بورد تخصصی واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد در میان دانشگاه‌های کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کسب رتبه اول آزمون بورد تخصصی واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد در میان دانشگاه‌های کشور

واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد در آزمون بورد تخصصی سراسری وزارت بهداشت (شهریورماه ۹۲)، در میان دانشگاه‌های کشور رتبه اول را کسب کرد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا اسدی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: در بین رشته‌های دندانپزشکی، رشته جراحی دهان، فک و صورت به لحاظ طول مدت دوره ( 5 سال) و اعتبار آموزشی، از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است و تمام توان مراکز آموزشی دولتی بر این است که در آزمون بورد تخصصی رتبه‌های برتر این رشته را کسب کنند.
وی افزود: نخستین گروه فارغ التحصیلان رشته جراحی دهان و فک و صورت واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد، در آزمون بورد سراسری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در شهریورماه امسال، خوش درخشیده و با کسب رتبه یک کشوری، رتبه سه کشوری و 3 قبولی، موفق به اخذ دانشنامه تخصصی و کسب رتبه اول در میان دانشگاه‌های دندانپزشکی سراسر کشور شده است.
اسدی یادآور شد: دانشگاه آزاد دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در زمینه علوم پزشکی است و این موضوع یکی از بهترین شاخص‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲