اخبار / دانشگاهی / کسب 5 رتبه کشوری توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کسب 5 رتبه کشوری توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در مرحله سراسری پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی که در ارومیه برگزار شد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند موفق به کسب پنج رتبه کشوری در این جشنواره شد.
رضا دستجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری 70 جلسه در زمینه‌های مختلف مذهبی، عقیدتی، اجتماعی، سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شده است.
وی برگزاری همایش‌، یادواره، جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ، کرسی‌های تلاوت قرآن و آزاد اندیشی، جشن‌های مذهبی و ملی، حلقه‌های معرفتی، جلسات کانون سیما و انجمن شعر، جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود، جلسات سوگواری را از جمله این جلسات عنوان کرد.
اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به اردوهای جهادی
معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: همچنین در این مدت نمایشگاه‌های عکس و محصولات فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در این دانشگاه برپا شده است.
دستجردی تصریح کرد: اعزام دانشجویان به اردوهای کوتاه مدت درون استانی و اردوی جهادی از دیگر اقدامات معاونت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی است که این برنامه در نیمه نخست سال جاری نیز اجرا شده است.
وی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون کلاس‌های آموزشی متنوعی برای دانشجویان برگزار شده است، اذعان داشت: این کلاس‌ها در زمینه‌های حفظ، صوت و لحن، تفسیر موضوعی قرآن، تئاتر، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، نمایشنامه‌نویسی و CPR بوده است.
کسب عنوان نخست کشوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در هجدهمین جشنواره قرآنی
معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، پیامکی و ورزشی، برگزاری پنج دوره آموزش عمومی و شغلی ویژه کارکنان دانشگاه، انجام عمره دانشگاهیان و برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه در مسجد دانشگاه ویژه خواهران را از جمله فعالیت‌های دیگر معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برشمرد.
دستجردی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی هجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان در نیمه نخست سال جاری، متذکر شد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله سراسری این جشنواره که در سبزوار برگزار شده بود اعزام و عنوان نخست کشور را کسب کردند.
انتشار 6 عنوان نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت مرحله مقدماتی پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان در دانشگاه برگزار شد و نفرات برتر به مرحله سراسری که در ارومیه برگزار شد اعزام و پنج رتبه کشوری را در این جشنواره کسب کردند.
معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری شش عنوان نشریه دانشجویی در دانشگاه منتشر شده است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲