اخبار / دانشگاهی / کتاب حقوق و مسئولیت های دانشجویی منتشر می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کتاب حقوق و مسئولیت های دانشجویی منتشر می شود

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
رئیس کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از انتشار کتاب حقوق و مسئولیتهای دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین مطهری در تشریح عملکرد کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۹۴ گفت: بررسی و تدوین ۱۱۰ ماده منشور حقوق و مسئولیت های دانشجویی در ۱۰ فصل، فعالیت های پژوهشی، خوانش نخبگانی منشور و انتشار ۷ مقاله علمی- پژوهشی از اهم مباحث مطرح این کمیسیون در سال ۹۴ است.

وی ادامه داد: در این راستا کتاب حقوق و مسئولیت های دانشجویی در جهان در حال انتشار است و مقرر شده جلسات نخبگان دانشجویی در ۸ دانشگاه کشور برگزار شود.
رئیس کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی افزود: تدوین کتاب تجربه زیسته مادران دانشجو دغدغه‌ها و نگرانی‌ها و همچنین تدوین کتاب اسلام اجتماعی از دیدگاه امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی بوده است.
وی در ادامه به برگزاری سومین دوره قهرمانی مباحث علمی دانش آموزی جام خواجه نصرالدین طوسی اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان در سومین دوره قهرمانی مباحث علمی در ۸ کارگاه آموزشی اعم از کارگاه سواد اطلاعاتی، تفکر انتقادی، فن بیان، منطق، گفتگو، فهم بافت، و آموزش ساختار و آئین مناظره مهارت های آزاد اندیشی آموزش دیدند.

مطهری گفت: مشارکت در برگزاری دوره چهارم مناظرات دانشجویی کشور و مشارکت در برگزاری دوره دوم مسابقات آترونیک از جمله اقدامات کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی در سال ۹۴ بوده است
.وی یادآور شد: کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی تاکنون ۳۸ جلسه برگزار کرده که ۲۶ جلسه این کمیسیون در سال ۹۴ برگزار شده است.
مطهری در پایان تاکید کرد: امیدواریم منشور حقوق و مسئولیت‌های دانشجویی به عنوان نقشه راه دانشجویان در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب برسد تا ان‌شاء‌الله شاهد برداشته شدن گام های بعدی و اجرایی شدن آن باشیم.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴