اخبار / دانشگاهی / چهارمین آزمون الکترونیک پیش کارورزی برگزار شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

چهارمین آزمون الکترونیک پیش کارورزی برگزار شد

چهارمین آزمون الکترونیک پیش کارورزی در دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، تهران، یزد و کرمان روز پنجشنبه ۱۸ آذر ۹۵ برگزار شد. 
<>به گزارش خبرگزاری مهر، در این دوره از آزمون الکترونیک پیش کارورزی تعداد ۲۰۰ نفر از دانشجویان متقاضی از سراسر کشور شرکت کردند.

<>دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز از اجرای آزمون الکترونیک پیش کارورزی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد.

<>این دومین آزمون میان دوره پیش کارورزی در سال ۱۳۹۵ است که به منظور تسریع در ورود دانشجویان پزشکی واجد شرایط به مقطع کارورزی و به صورت مبتنی برکامپیوتر برگزار می شود.

<>هماهنگی طراحی سوالات و اجرای ازمون با مشارکت نمایندگان مناطق آمایشی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی و مرکز سنجش وزارت بهداشت بر این فرآیند نظارت دارند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵