اخبار / دانشگاهی / پیگیری بازگشت کنکور ارشد و دکتری دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پیگیری بازگشت کنکور ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: برای سال ۹۷ درحال پیگیری هستیم که پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری برعهده دانشگاه باشد.

امیررضا شاهانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه آزاد پیگیر موضوع بازگشت اجرای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری از سوی مجلس است اما باتوجه به اینکه برای سال ۹۷ زمان برای برنامه ریزی کنکور دیر شده است بنابراین تاکید داریم که بتوانیم پذیرش را خودمان انجام دهیم.<>وی افزود: از سوی شورای سنجش و پذیرش درحال پیگیری هستیم که برای سال ۹۷ آزمون از سوی سازمان سنجش اما پذیرش برعهده دانشگاه آزاد باشد.

<>رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: در سال ۹۶ که برای اولین بار قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی اجرا شد نتیجه این بود که در مقطع کارشناسی ارشد در مرحله اول پذیرش تنها حدود ۴۰ درصد ظرفیت دانشگاه تکمیل شد.

<>شاهانی اظهار داشت: تعداد متقاضیانی که از سوی سنجش معرفی شد محدود بود بنابراین درحال پیگیری هستیم که بتوانیم پذیرش را در دانشگاه انجام دهیم تا ظرفیت های موجود دانشگاه تکمیل شود.

<>وی گفت: ما قصد نداریم بیشتر از ظرفیت دانشجو پذیرش کنیم بلکه هدف ما تکمیل ظرفیت های موجود است.

<>وی افزود: در صورتی که تعداد متقاضیان بیشتری به دانشگاه معرفی شوند بنابراین از میان این افراد می توانیم تعداد بیشتری دانشجو پذیرش کنیم.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶