اخبار / دانشگاهی / پیام نور کاشان بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پیام نور کاشان بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان از ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از اول تا پنجم دی‌ ماه سال جاری خبر داد.
عباسعی فراهتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 شرکت کرده‌اند و یا در آزمون مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو برای بهمن ماه سال 92 در برخی از کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور سراسری سال 92 بر اساس سوابق تحصیلی امکان پذیرش دارند.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان، دانش‌آموزان و کارکنانی که تمایل به ادامه تحصیل دارند می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش که در تاریخ 25 آذرماه منتشر می‌شود از روز یکشنبه اول دی‌ماه تا پنجشنبه پنجم دی‌ماه آتی به سایت سازمان www.sanjesh.org مراجعه و ضمن انتخاب رشته‌های دانشگاه پیام نور کاشان، پس از پرداخت وجه مربوط به ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان کاشان، داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم را برای ثبت‌نام الزامی دانست و یادآور شد: در دوره‌های قبل، هر متقاضی در هر مرکز و یا واحد دانشگاهی پیام نور که ثبت‌نام می‌کرد طبق آیین‌نامه، اجازه نقل و انتقال به دیگر مراکز و واحدهای پیام نور را نداشت.
فراهتی تأکید کرد: از علاقه‌مندان به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در مرکز کاشان درخواست می‌شود با دقت بیشتر فقط رشته‌های مندرج در دانشگاه پیام نور کاشان را انتخاب کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور کاشان همچنین عنوان کرد: اطلاعیه‌های تکمیلی برای جذب دانشجو از طریق سایت پیام نور کاشان به نشانی http://k.isfpnu.ac.ir منتشر می‌شود.
وی در پایان تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور کاشان را در حال حاضر بالغ بر 3 هزار نفر اعلام کرد و متذکر شد: دانشگاه پیام نور کاشان در سال 79 در شورای گسترش وزارت علوم مصوب شد و از سال 80 با یک رشته ادبیات فارسی کار خودش را با 50 نفر دانشجو آغاز کرد و طی این مدت حدود یک‌هزار نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌‌اند.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲